remerserr Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 det kan du jo godt si! over 1 uke! jeg har netcom og hadde Telenor før og da tok det 2 dager..... Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Men da skal jo abonnementet fungere med telenor da! Det er jo noe som er feil, viss det ike går an å bruke ab. viss det i tillegg er penger på kortet. Poenget, er jo at abonnementet skal kunne brukes hele tiden, også under porteringen. Jeg tror noe er galt! Lenke til kommentar
jevne Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 nytt spørsmål: når jeg omsider får telefonen som er videreført. hvis det nye sim-kortet ikke virker mht. at jeg ikke får sendt mld/ringt osv. kan jeg fortsatt bruke det gamle sim-kortet siden jeg har videreført samme ab. jeg hadde talk fra før, og har kjøpt ny telefon med talk. noen som vet noe om dette? Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Det kommer vel litt an på, viss jeg har forstått problemet rett. Det forrige abonnementet skal jo fungere helt til det nye abonnementet er iorden og klar til bruk! Lenke til kommentar
jevne Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 ja man skolle jo tro det..... noen her som vet sikkert? og til g0b: hvis du har telenor kontant fra før...har du prøvd å bruke det? så du i det minste har en backup til abo. kicker inn..... syns 6. desember var lenge og vente.... hvor ringte du for å få svar? netcom kundeservice? Lenke til kommentar
g0b Skrevet 30. november 2003 Forfatter Del Skrevet 30. november 2003 jeg har ikke testa med det gamle simkortet, har ikke penger på det uansett, og ikke gidder jeg å lade det opp når jeg snart abonnement heller. jeg ringte netcom kundeservice ja, 05050 hvis jeg ikke husker feil Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Det gamle sim-kortet ditt skal fungere helt til nr. er overført til en ny operatør. Bare fortsett å bruke det gamle sim-kortet ditt til du får en sms om at nr. er flyttet. Da kan du ikke ringe eller sende meldinger med det gamle sim-kortet, og må bytte til det nye du har fått (= Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 jeg venta i en mpned og 12 dager før jeg fikk portert nummeret mitt fra netcom til telenor... Lenke til kommentar
Mikal Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Noen her tror det er tull vel, det er det IKKE! Glatt og godt mistet de "bestillingen!" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå