mikkels Skrevet 26. oktober 2016 Del Skrevet 26. oktober 2016 Hei! Jeg har en Ipad air 2, 16gb. Jeg ønsker å bruke denne til å laste opp bilder til Google Drive. Jeg kjøpe en Ireader, og den kobles fint i. Det går fint an å åpne mappen, men ikke å legge ting over på google drive. Hverken med app eller nettleser. Jeg har for liten plass på IPADEN til å legge noe over på den først. Hva kan man gjøre? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 26. oktober 2016 Del Skrevet 26. oktober 2016 Du gjøre livet ditt mye enklere ved å holde deg til Apple ting (icloud Drive) ett klikk for å laste opp. eller bruke photo appen til apple, da blir høyoppløstebilder i icloud og lavoppløste på mobil/ipad hvis du har lite plass. hvis du fortsatt vil bruke google kan du laste ned google drive appen Lenke til kommentar
mikkels Skrevet 27. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2016 Jeg kan alltids bruke den, men hvordan får jeg den til å laste opp fra et SD kort? Jeg kan ikke putte bildene på IPADEN og så laste det over på noen tjeneste da ipaden har for lite minne. Utifra den tjenesten som virker: hvordan laster jeg filer fra et SD kort via iPad? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå