Rayarn Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Skal snart investere i ny telefon da min trofaste 6310 begynner å dra på årene å se ganske trist ut i disse fargeskjerm tider. Har bestemt meg for å kjøpe en "skjell" telefon da de ser moderne ut og jeg er lei av den "gamle" vanlige mobiltelefonen. Har sett på forskjellige typer, blandt annet sony's nye z600, samsung e-700, lg7100.. Alle frister på forskjellige områder, men jeg vil så gjerne ha bluetooth. Å da sitter jeg bare igjen med et valg; z600 som jeg rangerer lavest pga klumpete design og dårlig minne (kompenserer i en pen pris selfølgelig). Er det flere modeller som er aktuelle, som jeg har oversett? e-700 og lg7100 ser ut som topp telefoner. Er det noen alternativer som er omtrent lik som har bluetooth tilgjengelig eller som kommer ut i salg snart? Eller må jeg se meg nødt til å kjøpe klump-dårlig-minne-SEz600 til jul? (MMS er et krav, helst med kamera også men ikke helt nødvendig) Takker for svar Mh Raymond Pettersen Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 (endret) Utenom de nevnte ovenfor så er jo Motorola v-600 er en liten snerten kameramobil med dobbel så mye minne som SE z600 altså 3mb (og e700 har 3 ganger så mye som motorolaen men mangler Bluetooth ) denne har "alt" som SE har... men har et bedre kamera og design (smak og behag) eneste minuset er at den kommer først om en liten stund kan jo nevne litt specs: Bluetooth, pop3/smtp email klient,java, xHTML,t9, kamera på 640x480 pixler (z600 har 352x288 pixels, e700 har 640x480 pixler) her kan du lese litt om V-600 slenger med et par bilder i samme slengen jeg Endret 28. november 2003 av Remerser Lenke til kommentar
eblth Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 (endret) LG G7200! Bluetooth, 262,000 farger å sikkert masse mer! Problemet er at det finnes minimalt med info om denne telefonen, men den skal visst komme i januar (eller 1. kvartal) ifølge LG Nordic... Den som venter, venter ikke forgjeves! Endret 28. november 2003 av Mr.fungus Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 (endret) han ville ha den litt tidlig og da er jo den helt uaktuell... har de klart å få inn antennen? (intern) ps.1kvartal = nesten 2 kvartal i butikkene den som venter, venter og venter og når lanseringen kommer, så kommer det en ny og bedre og han finner ut at han har ventet forgjeves! Endret 28. november 2003 av Remerser Lenke til kommentar
Normann Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Jeg har en LG g7100... er strålende fornøyd! 1Mb minne virker nåkså lite men du får faktisk en god del bilder inn på den... Det er stilig med kontaktbilden du kan velge mellom og det er mange finesser på den ! Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 (endret) 1 mb er nok litt i det minste laget Endret 28. november 2003 av Remerser Lenke til kommentar
-HugiN Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 ps.1kvartal = nesten 2 kvartal i butikkene den som venter, venter og venter og når lanseringen kommer, så kommer det en ny og bedre og han finner ut at han har ventet for gjeves! Haha bra sagt En kan jo leve på den 30 dagers full returrett på elkjøp da, bytte mobil hver 30. da å få det nyeste hele tiden Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 -Hugin tror du det er realistisk??? det kommer ikke akkurat en ny konkurent hver måned og dessuten så tror jeg de ville ha reagert.... Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 gjelder ikke returretten bare for ubrukte ting? Lenke til kommentar
anderslien Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 1 mb er nok litt i det minste laget 1mb er ikke så lite da. På Panasonic GD87 så er det 1mb minne og da jeg hadde den så hadde jeg over 200 bilder på den. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 nei, ikke hos elkjøp og ikea..... men på alle andre butikker så er det ofte 30 dagers returet hvis embalasjen er ubrutt,og varen ubrukt... Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 1 mb er nok litt i det minste laget 1mb er ikke så lite da. På Panasonic GD87 så er det 1mb minne og da jeg hadde den så hadde jeg over 200 bilder på den. jo det kan være det hvis du skal ta med at du vil ha javaprogrammer osv... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå