Gå til innhold

Skjell telefon

Rayarn

Anbefalte innlegg

Skal snart investere i ny telefon da min trofaste 6310 begynner å dra på årene å se ganske trist ut i disse fargeskjerm tider. Har bestemt meg for å kjøpe en "skjell" telefon da de ser moderne ut og jeg er lei av den "gamle" vanlige mobiltelefonen.

Har sett på forskjellige typer, blandt annet sony's nye z600, samsung e-700, lg7100.. Alle frister på forskjellige områder, men jeg vil så gjerne ha bluetooth. Å da sitter jeg bare igjen med et valg; z600 som jeg rangerer lavest pga klumpete design og dårlig minne (kompenserer i en pen pris selfølgelig).

Er det flere modeller som er aktuelle, som jeg har oversett? e-700 og lg7100 ser ut som topp telefoner. Er det noen alternativer som er omtrent lik som har bluetooth tilgjengelig eller som kommer ut i salg snart? Eller må jeg se meg nødt til å kjøpe klump-dårlig-minne-SEz600 til jul?

(MMS er et krav, helst med kamera også men ikke helt nødvendig)

Takker for svar

Mh

Raymond Pettersen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Utenom de nevnte ovenfor så er jo Motorola v-600 er en liten snerten kameramobil med dobbel så mye minne som SE z600 ;)

altså 3mb (og e700 har 3 ganger så mye som motorolaen men mangler Bluetooth :cool: )

denne har "alt" som SE har... men har et bedre kamera og design (smak og behag) eneste minuset er at den kommer først om en liten stund :ermm:

kan jo nevne litt specs: Bluetooth, pop3/smtp email klient,java, xHTML,t9, kamera på 640x480 pixler (z600 har 352x288 pixels, e700 har 640x480 pixler)

her kan du lese litt om V-600

slenger med et par bilder i samme slengen jeg :thumbup:

mov600.gif

v600_side.jpg

Endret av Remerser
Lenke til kommentar

LG G7200! :thumbs:

Bluetooth, 262,000 farger å sikkert masse mer!

Problemet er at det finnes minimalt med info om denne telefonen, men den skal visst komme i januar (eller 1. kvartal) ifølge LG Nordic...

Den som venter, venter ikke forgjeves! :thumbup:

Endret av Mr.fungus
Lenke til kommentar

han ville ha den litt tidlig og da er jo den helt uaktuell... :roll:

har de klart å få inn antennen? (intern)

ps.1kvartal = nesten 2 kvartal i butikkene :laugh:

den som venter, venter og venter og når lanseringen kommer, så kommer det en ny og bedre og han finner ut at han har ventet forgjeves! :)

Endret av Remerser
Lenke til kommentar
ps.1kvartal = nesten 2 kvartal i butikkene :laugh:

den som venter, venter og venter og når lanseringen kommer, så kommer det en ny og bedre og han finner ut at han har ventet for gjeves! :)

Haha bra sagt

En kan jo leve på den 30 dagers full returrett på elkjøp da, bytte mobil hver 30. da å få det nyeste hele tiden :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...