Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Miss Island fikk beskjed om at hun var for tjukk

Anbefalte innlegg

Hun er jo kjempepen! Hvis hun skulle mistet noe underhudsfett hadde dette forsvunnet fra ansiktet og puppene og. Jeg synes fjeset hennes er veldig fint og søtt med den formen det har. Hun har en ganske ideell vekt i mine øyne, men det varierer jo med folk sin smak.

Men det er ikke snakk om smak, det er snakk om at hun skal passe inn i et ideal i en enkelt konkurranse.

Vi kan ikke ha det slik at homofile dommere i skjønnhetskonkurranser som kun ser på estetikk og det kunstneriske i jentenes kropper og på det grunnlag legger lista for hvordan jentene skal se ut,  dette her strekker seg selvfølgelig langt utover denne ene konkurransen. Man må kunne tenke seg til hva jentene som kommer bak i køen kommer til å tenke og gjøre når de får ferten i at det viktigste er å være tynnest mulig, farvell sunnhet, hello anoreksia.

Vi vil ikke ha det sånn og akkurat som alle andre destruktive ting i samfunnet kan vi sette foten ned når umoralen blir for stor og skadene begynner å gå moroa en høy gang. Dette er ikke feminisme men sunn fornuft og ingenting vi kan overlate til det frie marked, vi ser jo her hvor galt det bærer avgårde.

Endret av Thoto79
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, jeg forstår virkelig ikke greia..

Om Miss Australia på bildet under går mot fett idealet til visse personer så er jo så klart Miss Island relativt overvektig. Men at det skal være kriteriet for hva som er vakkert finner jeg "disturbing".

article-1172844-049D4510000005DC-853_224

Disclaimer bad joke, dont read if you use facebook. 

Kanskje disse superskinny jentene er så utsultet på protein at de svelger hver gang, og det er ansett som noe "vakkert" som er turn-on for noen? >.<

• Liker 3
Lenke til kommentar

Ja, jeg forstår virkelig ikke greia..

Om Miss Australia på bildet under går mot fett idealet til visse personer så er jo så klart Miss Island relativt overvektig. Men at det skal være kriteriet for hva som er vakkert finner jeg "disturbing".

article-1172844-049D4510000005DC-853_224

Disclaimer bad joke, dont read if you use facebook. 

Kanskje disse superskinny jentene er så utsultet på protein at de svelger hver gang, og det er ansett som noe "vakkert" som er turn-on for noen? >.<

Uff, dette her hadde jeg de sene nattetimer bedt taxi sjåføren kjøre innom legevakta med og ikke hjem i senga mi. Grøss.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Har ikke lest tråden, vil bare spy ut min mening angående artikkelen:

Slike kommentarer er forventet, og det må hun bare tåle. Hele poenget med slike konkurranser er å finne den perfekte kroppen, og da må man selvsagt tåle å høre noen kritisere ens egen kropp. Hun burde tatt til seg kritikken, sagt tusen takk for hjelpen, og begynt å slanke seg umiddelbart.

Det kan sammenlignes med en idrettsutøver som får bedskjed av treneren sin at han eller hun må trene mer på utholdenhet. Men i steden for å høre på treneren sin, blir man fornærmet og går til media.

Lenke til kommentar

Dama er slank og pen, men hun har to-tre kilo for mye underhudsfett. Det er realiteten i saken, som hun ikke vil ta til seg. Hva som er normalt er fullstendig irrelevant. Ingen normale kvinner har noe i en skjønnhetskonkurranse å gjøre. Det er den harde virkelighet.

For mye underhudsfett FOR HVA DA?

Er det en fitness-konkurranse eller skjønnhetskonkurranse?

Ingen av de 100 vakreste jentene jeg har sett i mitt liv har six-pack.

Ikke én.

Veltrent, noen ganger.

Men jenter har naturlig mye mer fett på kroppen enn gutter, og hun her var allerede litt for tynn på bildene, etter min mening...

Altså er missekonkurransen helt skivebom for min del, om jentene må være tynne, når mange av dem ville sett bedre ut med litt mer naturlig fett.

Skal de løpe maraton som del av konkurransen?

Endret av Red Frostraven
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...