hjalle Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 Jeg har to disker i maskinen en på 120 gb master en på 40 gb slave, men jeg finner bare master disken, men i bios er begge, hva gjør jeg? Lenke til kommentar
BBC Skrevet 27. februar 2002 Del Skrevet 27. februar 2002 Har du partisjonert og formatert slave-disken? Lenke til kommentar
Neme Skrevet 27. februar 2002 Del Skrevet 27. februar 2002 har du NTFS på en disk og FAT på en annen ? Hvordan OS bruker du ? Hvis windows; hvilken verjson ? Lenke til kommentar
YBD Skrevet 2. mars 2002 Del Skrevet 2. mars 2002 Jeg har nesten samme problemet. Jeg har en ibm 45 gb som master, og satte i dag inn min nye wd 120 gb som slave. Bios (nyeste versjon ja) finner harddisken, men i Windows XP og Partition Magic 7 er det ikke spor etter den. Er det noen som vet hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Phyltre Skrevet 2. mars 2002 Del Skrevet 2. mars 2002 prøvd en win98 boot diskett og fdisk ?? Lenke til kommentar
BBC Skrevet 2. mars 2002 Del Skrevet 2. mars 2002 For at en ny disk skal fungere så må den partisjoneres og formateres. Det gjør du veldig lett med Fdisk, som personen over meg sa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå