skrufbrus Skrevet 26. oktober 2016 Del Skrevet 26. oktober 2016 Håper noen her har svar på min frustrasjon! Jeg har hatt en macbook pro 2008 model frem til den dag i dag. Har brukt den til privat og drevet litt for meg selv som grafisk designer. Jeg fikk Adobe Cs3 gjennom skolen jeg gikk på og har hatt den versjonen siden da. Er bare Photoshop, Illustrator og Indesign jeg jobbet med. Men nå har det skjedd, det som ikke skulle skje. Macen min kortsluttet og jeg mistet alle programmene jeg hadde på den. Kjøpte brukt rett etter. MacBook Pro (15-inch, Mid 2012), macOs Sierra. Så kommer spørsmålene:Kan jeg få kjøpt adobe CS3 eller CS4 noen plass? Ser ut som Adobe ikke selger de fysisk lenger. Jeg har lite lyst på de nye versjonene av CS pakkene siden jeg er vandt til CS3 versjonens oppsett. Vært innom Ebay å kikket, men der er det så mye forskjellig at jeg går meg vill i hva jeg skal se etter. Har ikke lyst å leie i måneden for et program jeg bruker som en hobby. Hva gjør jeg? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå