Mr.M Skrevet 26. oktober 2016 Del Skrevet 26. oktober 2016 Scenario: marine-flåten som snart er fremme i Syria er der for å evakuere personell og avansert materiell. Hvordan vil så kampene gå videre? Lenke til kommentar
lada1 Skrevet 26. oktober 2016 Del Skrevet 26. oktober 2016 Gjetting: Bashar al-Assad vinner neste runde. Og så må de mange syrere i eksil gjøre noe? Mange av dem har vel ideer om å ta tilbake landet som terrorister jaget dem ut av? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. oktober 2016 Del Skrevet 26. oktober 2016 Tror lite hadde endret seg annet enn at det hadde dratt ut i tid. 1 Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 27. oktober 2016 Del Skrevet 27. oktober 2016 Amerikanerne måtte vel ha bretta opp ermene igjen, pr nå så tar jo Russland jobben (også med å bombe sivile). De er nok snart tomme for penger og lusker seg hjem igjen, det hadde nok vært det beste for absolutt alle parter, både for Syrere, vesten og Russland selv. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 27. oktober 2016 Del Skrevet 27. oktober 2016 Amerikanerne måtte vel ha bretta opp ermene igjen, pr nå så tar jo Russland jobben (også med å bombe sivile). De er nok snart tomme for penger og lusker seg hjem igjen, det hadde nok vært det beste for absolutt alle parter, både for Syrere, vesten og Russland selv. Ja. For ingenting er som å bli brent levende av noen ISIS medlemmer. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 27. oktober 2016 Del Skrevet 27. oktober 2016 Amerikanerne måtte vel ha bretta opp ermene igjen, pr nå så tar jo Russland jobben (også med å bombe sivile). De er nok snart tomme for penger og lusker seg hjem igjen, det hadde nok vært det beste for absolutt alle parter, både for Syrere, vesten og Russland selv. Ja. For ingenting er som å bli brent levende av noen ISIS medlemmer. Skjønte jeg ikke. Meningen var ikke å la IS blomstre fordi Russerne dro seg hjem igjen, pr nå så gjør de nemlig bare vondt verre. Det er ikke russerne som inntar Mosul, det de driver med om dagen er å bombe uskyldige i Aleppo og framsnakke diktator Assad. Så, good riddance. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 27. oktober 2016 Del Skrevet 27. oktober 2016 Så lenge de har marinebasen i Tartus vil Rusland gjøre det de ser nødvendig for å sørge for at denne består. Slik de ser det er vel største garantisten for at så skjer at Assad blir sittende. Kommer nok ikke til å trekke seg helt ut med det første. Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 27. oktober 2016 Del Skrevet 27. oktober 2016 Amerikanerne måtte vel ha bretta opp ermene igjen, pr nå så tar jo Russland jobben (også med å bombe sivile). De er nok snart tomme for penger og lusker seg hjem igjen, det hadde nok vært det beste for absolutt alle parter, både for Syrere, vesten og Russland selv. Ja. For ingenting er som å bli brent levende av noen ISIS medlemmer. Skjønte jeg ikke. Meningen var ikke å la IS blomstre fordi Russerne dro seg hjem igjen, pr nå så gjør de nemlig bare vondt verre. Det er ikke russerne som inntar Mosul, det de driver med om dagen er å bombe uskyldige i Aleppo og framsnakke diktator Assad. Så, good riddance. Nei. Det er USA som bomber sivile, henger de opp på staker og kutter ut invollene i Mosul. Russland slipper bomullsdotter i Aleppo. Mvh, Omvendt propaganda. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 27. oktober 2016 Del Skrevet 27. oktober 2016 Skjønte jeg ikke. Meningen var ikke å la IS blomstre fordi Russerne dro seg hjem igjen, pr nå så gjør de nemlig bare vondt verre. Det er ikke russerne som inntar Mosul, det de driver med om dagen er å bombe uskyldige i Aleppo og framsnakke diktator Assad. Så, good riddance. Nei. Det er USA som bomber sivile, henger de opp på staker og kutter ut invollene i Mosul. Russland slipper bomullsdotter i Aleppo. Mvh, Omvendt propaganda. Mener du Kurderne som hadde dratt en død IS kriger bak bilen sin? At du stiller i en klasse for deg selv når det kommer til å dramatisere vet vi jo ifra før Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 27. oktober 2016 Del Skrevet 27. oktober 2016 Skjønte jeg ikke. Meningen var ikke å la IS blomstre fordi Russerne dro seg hjem igjen, pr nå så gjør de nemlig bare vondt verre. Det er ikke russerne som inntar Mosul, det de driver med om dagen er å bombe uskyldige i Aleppo og framsnakke diktator Assad. Så, good riddance. Nei. Det er USA som bomber sivile, henger de opp på staker og kutter ut invollene i Mosul. Russland slipper bomullsdotter i Aleppo. Mvh, Omvendt propaganda. Mener du Kurderne som hadde dratt en død IS kriger bak bilen sin? At du stiller i en klasse for deg selv når det kommer til å dramatisere vet vi jo ifra før Nei, tross i hva mediene sier, så er Amerikanere i Syria, de leter etter sivile, henger de på staker, kutter ut invollene på de mens de fremdeles er i livet, og henger de avkuttede hodene utenfor dørene til venner og familie. Det er helt sant altså. Og Russland bomber ingen. De slipper bomullsdotter og roser. Mvh, Omvendt propaganda Ser du deg selv nå? Forstår du hva jeg prater om? Om dere gjør det med vilje eller om det er fordi dere ikke vet bedre/er lurt. Det er det store spørsmålet. Jeg vet du kan bedre. Du trenger ikke å fortsette på den måten. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 27. oktober 2016 Del Skrevet 27. oktober 2016 Nei. Det er USA som bomber sivile, henger de opp på staker og kutter ut invollene i Mosul. Russland slipper bomullsdotter i Aleppo. Mvh, Omvendt propaganda. Mener du Kurderne som hadde dratt en død IS kriger bak bilen sin? At du stiller i en klasse for deg selv når det kommer til å dramatisere vet vi jo ifra før Nei, tross i hva mediene sier, så er Amerikanere i Syria, de leter etter sivile, henger de på staker, kutter ut invollene på de mens de fremdeles er i livet, og henger de avkuttede hodene utenfor dørene til venner og familie. Det er helt sant altså. Og Russland bomber ingen. De slipper bomullsdotter og roser. Mvh, Omvendt propaganda Vet du hva jeg fikk ut av dette, ettersom jeg ser du skriver ironisk at russerne dropper bomullsdotter over sivile i Aleppo, at du faktisk har lagt litt vekk den utrolig kjedsommelige og totalt ensidige russer propagandaen og Amerika hatet ditt, og endelig innrømmer disse famøse russiske menneskerettighets brudd. Kudos til deg for det 1 Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 27. oktober 2016 Del Skrevet 27. oktober 2016 Nei. Det er USA som bomber sivile, henger de opp på staker og kutter ut invollene i Mosul. Russland slipper bomullsdotter i Aleppo. Mvh, Omvendt propaganda. Mener du Kurderne som hadde dratt en død IS kriger bak bilen sin? At du stiller i en klasse for deg selv når det kommer til å dramatisere vet vi jo ifra før Nei, tross i hva mediene sier, så er Amerikanere i Syria, de leter etter sivile, henger de på staker, kutter ut invollene på de mens de fremdeles er i livet, og henger de avkuttede hodene utenfor dørene til venner og familie. Det er helt sant altså. Og Russland bomber ingen. De slipper bomullsdotter og roser. Mvh, Omvendt propaganda Vet du hva jeg fikk ut av dette, ettersom jeg ser du skriver ironisk at russerne dropper bomullsdotter over sivile i Aleppo, at du faktisk har lagt litt vekk den utrolig kjedsommelige og totalt ensidige russer propagandaen og Amerika hatet ditt, og endelig innrømmer disse famøse russiske menneskerettighets brudd. Kudos til deg for det Det har jeg ikke sagt. Jeg har bare snudd din propaganda på hodet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå