Battone Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Jeg har ikke begynt å gjennomsøke enda hva som er feil, men maskinen har den siste tiden begynt å fryse totalt om jeg ikke gjør noe på den.. Som sagt, skjermbildet bare fryser.. I event viewer får jeg at ID: 1003 Source: System Error, som betyr at "The logical unit was opened for unformatted I/O." "1003 unformatted i/o not allowed" Det det ikke står noe om er hvilken av hdd dette skjer på, ev. kan dette være i minnet.. Noen tips før jeg setter igang med litt feilsøking på hdd.. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 husker ikke hvilken feilmelding jeg fikk i event viewer, men hadde akurat samme problemet for en tid siden. Ble greit når jeg formaterte. Hos meg oppstod problemet bare plutselig uten at jeg kunne tenke tilbake til ting jeg hadde endret på av en eller annen faktor. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 28. november 2003 Forfatter Del Skrevet 28. november 2003 Regnet med det egentlig... kjiper`n da... akkurat hentet en ny maskin som jeg skulle kose meg med å sette sammen i dag, så må jeg gjøre dette da.. Ny dag imorgen da.. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Regnet med det egentlig... kjiper`n da... akkurat hentet en ny maskin som jeg skulle kose meg med å sette sammen i dag, så må jeg gjøre dette da.. Ny dag imorgen da.. formaterte du etter å ha byttet deler? eller er det et clean oppsett? ..hvis det er clean kan det jo være ram problemer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå