allak Skrevet 26. oktober 2016 Del Skrevet 26. oktober 2016 Hei, Er det noen som vet om et adapter som gjør at jeg kan koble to eksterne skjermer(1920x1200) til min MBPR? Lenke til kommentar
Grankongla Skrevet 1. november 2016 Del Skrevet 1. november 2016 (endret) Hei, Er det noen som vet om et adapter som gjør at jeg kan koble to eksterne skjermer(1920x1200) til min MBPR? Jeg antar at MBPR betyr Macbook Pro Retina? Den har i så fall to display-porter og en hdmi-port, som burde være mer enn nok til å koble til to skjermer. Om du derimot har en eldre MBP med kun én display-port er det eneste alternativet (såvidt jeg vet) å kjøpe en form for usb-basert display-adapter/eksternt skjermkort, men aner ikke hvor bra det funker. Endret 1. november 2016 av EJacobsn Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 1. november 2016 Del Skrevet 1. november 2016 (endret) ....en form for usb-basert display-adapter/eksternt skjermkort, men aner ikke hvor bra det funker. Det funker veldig bra.... Endret 1. november 2016 av flageborg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå