Gå til innhold

[Løst] Hvorfor rister og skjelver Jens Stoltenberg når han prater?

zeebra

Anbefalte innlegg

Noen som har en formening om hvorfor Jens Stoltenberg rister/skjelver noe helt voldsomt når han prater? Noen som vet hvorfor hodet hans rister og skaller frem og tilbake når han prater?

Synes bevegelsene til Jens Stoltenberg virker unaturlige når han prater.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, men han er langt stødigere når han taler på morsmålet sitt. Han er jo ikke akkurat veldig god i engelsk, så kanskje det er grunnen.

Ser uansett ikke noe grunn til å reagere på folks mimikk og kalle den unaturlig. Med mindre du tror han er en amerikansk cyborg, sendt av den onde clinton/bush sammensvergelsen..

• Liker 3
Lenke til kommentar

Kan du vise meg et eksempel? Søkte litt på youtube og la ikke merke til noe mer gestikulering enn det som er vanlig.

Jeg har et eksempel på hodebevegelsene:

Årsaken til spørsmålet var noe jeg så på TV idag. En eller annen pressekonferanse eller tale eller noe slik, utdrag fra den på en nyhetskanal. Der så det nesten ut som han hadde Parkinsons, han skalv som et aspeløv. Men skjelvingen var ikke normal, det var med hele kroppen, og årsaken virket ikke å være nervøsitet.

Endret av zeebra
Lenke til kommentar

Hadde det vært en amerikansk politiker det gjaldt, så ville du vel hatt en link til en Breitbart-video der det "forklares" at Stoltenberg er veeeldig syk og uskikket til å være NATO's generalsekretær ...

wow! Dette kaller jeg en krampetrekning. Hadde han fått diverse anfall av høye lyder, stupt fremover og mistet sin motoriske funksjon i visse situasjoner og vært avhengig av hjelp fra 4 livvakter for å komme seg inn i bilen sin, så hadde akkurat det vært rettmessig fra en Breitbart-video. Meen....

Nå var det tross alt bare snakk om at fyren (Jens) skaller frem ordene, og må ta en slags "hentefart" for å få dem ut. I tillegg ser det ut som han må lade opp ordene i tillegg. Han prater liksom i stikkord. Hvis man skriver alt han skriver, så blir det ekstremt mange komma der, og det ser egentlig bare ut som en ekstrem uvane som deles av mange politikere i Norge, spesielt hos Arbeiderpartiet. Støre ser ut til å ha lært dette av Jensen, og tilsynelatende blir flinkere og flinkere å snakke uklart, skalle frem ord, og prate i stikkord.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Enig i at han gestikulerer med hodet. Det er vel ganske åpenbart når bevegelsene samsvarer med hva han sier. Ser helt idiotisk ut, men det er kanskje noe rådgiverne hans har anbefalt ham som et psykologisk virkemiddel for at velgerne skal tro på tullet han sier :p

Lenke til kommentar

Det må være fordi han ble smittet av Clinton på Bilderberg møtene, og hans alien jew lizard form begynner nå å komme frem.

Fra spør til revolver så har politikere mye kroppsspråk fordi det bidrar til bedre uttrykking av argumentene. Snakker Jens f.eks. om situasjonen i Ukraina så blir det mye hoderisting/nikking og bråe bevegelser med armene for å få frem hvor seriøst han og NATO tar situasjonen.

Om du blir oppslukt i folk så har du en tendens til å finne slike små fenomener, så det er nok ingen som har merket noe før zeebra dro det opp.

Endret av Gavekort
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg synes det ser ut som om han gestikulerer med hodet, på samme måte som den stereotypiske italieneren veiver med hendene når han skal forklare at rundstykket var helt ok på smak...

Jo, men det er ikke normal Norsk oppførsel det. Det er ikke mange som gestikulerer på akkurat den måten.

Lenke til kommentar

Enig i at han gestikulerer med hodet. Det er vel ganske åpenbart når bevegelsene samsvarer med hva han sier. Ser helt idiotisk ut, men det er kanskje noe rådgiverne hans har anbefalt ham som et psykologisk virkemiddel for at velgerne skal tro på tullet han sier :p

Det er egentlig ganske enkelt. Ofte når han skal understreke ting så bruker han en bevegelse som er lik å riste en baby.

Lenke til kommentar

Det må være fordi han ble smittet av Clinton på Bilderberg møtene, og hans alien jew lizard form begynner nå å komme frem.

Fra spør til revolver så har politikere mye kroppsspråk fordi det bidrar til bedre uttrykking av argumentene. Snakker Jens f.eks. om situasjonen i Ukraina så blir det mye hoderisting/nikking og bråe bevegelser med armene for å få frem hvor seriøst han og NATO tar situasjonen.

Om du blir oppslukt i folk så har du en tendens til å finne slike små fenomener, så det er nok ingen som har merket noe før zeebra dro det opp.

Jeg var ikke klar over at du var fan av Bildenberger og Illuminati konspirasjonsteorier. Morsomt.

Det er interessant at Stoltenberg virker som han skal skalle ned noen hver gang han sier noe han synes er viktig, og at han beveger hendene som om han rister en baby når han virkelig skal overtale noen. At han beveger hodet på en komisk måte mens han snakker er vel bare en rar måte å oppføre seg på. Kanskje han er psykopat med domineringsbehov.

Lenke til kommentar

Jeg synes det ser ut som om han gestikulerer med hodet, på samme måte som den stereotypiske italieneren veiver med hendene når han skal forklare at rundstykket var helt ok på smak...

Jo, men det er ikke normal Norsk oppførsel det. Det er ikke mange som gestikulerer på akkurat den måten.

Det er ikke mange som blir statsminister heller, men så dukker det opp en og annen av og til...

Lenke til kommentar

Det er ikke mange som blir statsminister heller, men så dukker det opp en og annen av og til...

Jeg tror nok han er psykopat som de fleste andre politikere. Når han sier noe "skremmende" beveger han seg som om han rister en baby. Det er da ikke helt normalt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...