Beyma Skrevet 26. oktober 2016 Del Skrevet 26. oktober 2016 Heisann! Jeg skal ta den trans sibirske reise til neste sommer og lurer på om noen har bestilt selv? Ser ut som det er mye å spare ved å organisere selv. Er to som skal dra Lenke til kommentar
wailer Skrevet 26. oktober 2016 Del Skrevet 26. oktober 2016 tatt den 3 ganger, kjøper du billetter selv i Russland koster det ca 3000kr fra moscow til beijing med 4 stopp i Russland og stop i mongolia Lenke til kommentar
wailer Skrevet 26. oktober 2016 Del Skrevet 26. oktober 2016 Dette er veldig lett og kjøpe billetter i Russland, alle store togstasjoner har billett automater på Engelsk hvor du kan betale med visa.. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 26. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2016 tatt den 3 ganger, kjøper du billetter selv i Russland koster det ca 3000kr fra moscow til beijing med 4 stopp i Russland og stop i mongolia Ok, så du anbefaler bare å kjøpe billettene på togstasjonen i Russland? Risikerer du ikke å ikke få bilett? 3000 er vesentlig billigere enn det jeg har sett på togene som går til Beijing! Lenke til kommentar
wailer Skrevet 26. oktober 2016 Del Skrevet 26. oktober 2016 jeg personlig har aldri hatt problem med og booke billetter et par dager før jeg skal ta toget.Sist gang booket jeg alle billetene i Moskva. Moskva - Kazan - Ekaterinburg - Irkutsk (Lake Baikal) - Ulan Ude. Moskva - Kazan koster 191kr. Kazan - Ekaterinburg 131kr. Ekaterinburg - Irkutsk - 500kr. Irkutsk - Ulan Ude 130kr.Det er hva tog prisene koster i Russland. Fra Ulan Ude til Ulaanbaatar er det MYE raskere og billigere og ta buss enn tog. Tog er tar ca 12 timer lengre, men er mye mere komfertabelt.Fra UlanBaatar tar man lokalt tog til Kina Grensa, så enten lokalt Kinesisk tog eller Buss til Beijing.Det er de internasjonale togene som krysser Russland/Mongolia Mongolia/Kina som er dyre Lenke til kommentar
wailer Skrevet 26. oktober 2016 Del Skrevet 26. oktober 2016 Jeg har aldri tatt turen på sommeren, har altid tatt den i september/oktober. Så kan være det er vanskeligere og booke billetter på sommeren når det er mange flere turister og de lokale også har sommer ferie. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 17. februar 2017 Del Skrevet 17. februar 2017 tatt den 3 ganger, kjøper du billetter selv i Russland koster det ca 3000kr fra moscow til beijing med 4 stopp i Russland og stop i mongolia Planlegger en lignende tur selv. Søker du om turistvisum selv, eller bruker du et reisebyrå? Ønsker å reise uten å bestille alle hoteller på forhånd, og på grunn av det synes jeg det er fryktelig vanskelig å forstå hvordan det blir med turistvisum. La oss si jeg i utgangspunktet bestiller hotell i St. Petersburg for en uke, og får en invitasjon fra dem som jeg bruker i visumsøknaden. Vil visumet da være begrenset til en uke, eller vil det være gyldig i 30 dager? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 6. mars 2017 Del Skrevet 6. mars 2017 https://www.youtube.com/playlist?list=PLhILsHS_uOWYVtIqvz3XzdYt-AINEJhBo Det er fali Lenke til kommentar
wailer Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 tatt den 3 ganger, kjøper du billetter selv i Russland koster det ca 3000kr fra moscow til beijing med 4 stopp i Russland og stop i mongolia Planlegger en lignende tur selv. Søker du om turistvisum selv, eller bruker du et reisebyrå? Ønsker å reise uten å bestille alle hoteller på forhånd, og på grunn av det synes jeg det er fryktelig vanskelig å forstå hvordan det blir med turistvisum. La oss si jeg i utgangspunktet bestiller hotell i St. Petersburg for en uke, og får en invitasjon fra dem som jeg bruker i visumsøknaden. Vil visumet da være begrenset til en uke, eller vil det være gyldig i 30 dager? Det er helt klart letteste er og bruke et reisebyrå til og ta seg av visum. spesielt hvis du ikke bor i Oslo. Det er reisebyråer i Oslo som skaffer visum til Russland, Mongolia og Kina for 2500kr til sammen for alle 3. Det er bare visum. Trenger ikke booke hotel eller noe som helst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå