Agentspoon Skrevet 26. oktober 2016 Del Skrevet 26. oktober 2016 Ja, er det to ting som ikke stemmer med denne maskinen og som kommer til å øke sannsynligheten for at den flopper helt utrolig, er 1) gammel maskinvare, 2) urealistisk pris. Denne hadde vært fin å ha på rommet om den kom med Kaby Lake, GTX 1060, og kostet rundt 15 000 kr. Det er ikke uanstendig for en god skjerm, tastatur og mus alt-i-ett. 30 000 kr, da skyter du deg ut av forbrukermarkedet i det minste. Har en liten mistanke om at du skyter deg ut av småbedrifts-markedet også. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 26. oktober 2016 Del Skrevet 26. oktober 2016 Nå har jeg ikke sett hvilken SKU den kjører på CPU, men det er vel rimelig å tro at KabyLake til denne ikke eksisterer enda? KabyLake finnes vel per dags dato kun i 15w og lavere SKU'er, denne her kjører vel trolig noe litt kraftigere? Ikke lett å levere den med CPU'er som ikke kommer før Q1 2017. Skjermkortet derimot var noe skuffende, samt mangelen på NVMe, eller SSD i det hele og store. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 27. oktober 2016 Del Skrevet 27. oktober 2016 Kan ikke fri meg ifra følelsen at Windows 10 er i ferd med å bli fryktelig bloated? Alt dette med innebygget game-streaming osv er ting som ikke har noe på OS-nivå å gjøre. Håper i det minste at når de først satser på dette at de gjør en skikkelig jobb og at det faktisk er reelle løsninger sammenlignet med OBS, ShadowPlay og x.split. Hvis ikke så er det jo bare ekstra tullball som kommer med operativsystemet som ingen noengang kommer til å benytte seg av og hva er da vitsen? Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 27. oktober 2016 Del Skrevet 27. oktober 2016 Kan ikke fri meg ifra følelsen at Windows 10 er i ferd med å bli fryktelig bloated? Alt dette med innebygget game-streaming osv er ting som ikke har noe på OS-nivå å gjøre. Håper i det minste at når de først satser på dette at de gjør en skikkelig jobb og at det faktisk er reelle løsninger sammenlignet med OBS, ShadowPlay og x.split. Hvis ikke så er det jo bare ekstra tullball som kommer med operativsystemet som ingen noengang kommer til å benytte seg av og hva er da vitsen? Ja og når dem legger til nye funksjoner i Win10 hvert eneste år, så blir det ofte mer bugs og ting som kan gå galt. Jeg mener de burde gjort mer som Apple. Hatt en Windows verson som er som Win7 rettet mot vanlig desktop brukere uten berøringsskjerm, og så en egen Windows verson for enheter med berøringsskjerm. En oppdatert Win7 med nyere kernel, nettleser og noen småting hadde vært fint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå