AfterGlow Skrevet 26. oktober 2016 Del Skrevet 26. oktober 2016 Kickstarter-produktet Bixi lar deg styre smarte dingser med bevegelser i løse luften.Med denne kan du styre enhetene dine uten å ta på dem Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 26. oktober 2016 Del Skrevet 26. oktober 2016 (endret) Jeg liker å føle knappene og hjulene jeg styrer. Da slipper jeg å se på dingsen for å veive riktig over den. På samme måte som jeg foretrekker tastatur med gode fysiske taster fremfor et touch-tastatur på skjerm. Denne dingsen virker som et unødvendig mellomledd fra å styre saker og ting direkte. Jeg betaler ikke ekstra for å veive i lufta fremfor å ta på tingene jeg skal styre. Et lite unntak er spyleknappen på offentlige pissoarer og vasker. Jeg er glad for de nærsensorene som finnes der. Endret 26. oktober 2016 av Simen1 Lenke til kommentar
kjeita Skrevet 26. oktober 2016 Del Skrevet 26. oktober 2016 Jeg liker å føle knappene og hjulene jeg styrer. Da slipper jeg å se på dingsen for å veive riktig over den. På samme måte som jeg foretrekker tastatur med gode fysiske taster fremfor et touch-tastatur på skjerm.Jeg må si meg enig her. Måtte begynne å benytte ny skjerm for ikke så lenge siden, og den har snasige touch-knapper. Jeg tror aldri jeg har fomlet lengre med å bruke knapper før. Når jeg skal skru på/av skjermen må jeg ofte trykke veldig mange ganger før den registrerer noe som helst. Da kan jeg også være helt inn i det og skru den rett av igjen, fordi jeg tror den ikke registrerte tastetrykket... Ting går så himmla mye tregere, og med flere feil med disse touch-greiene. Lenke til kommentar
Kybber Skrevet 26. oktober 2016 Del Skrevet 26. oktober 2016 Er forsåvidt enig med dere over på generelt grunnlag, men det finnes nok ikke (så mange) dingser som er ubrukelige for alle i enhver situasjon. Selv har jeg lenge ønsket meg noe tilsvarende for å slippe å tørke hendene mens jeg lager mat bare for å reaktivere iPaden eller bla videre i oppskriften. Denne kan bli veldig kjekk å ha på kjøkkenet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg