Redaksjonen. Skrevet 26. oktober 2016 Del Skrevet 26. oktober 2016 Halvert driftsresultat for Telenor Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 26. oktober 2016 Del Skrevet 26. oktober 2016 (endret) Syns det er vel fortjent. Hadde håpet de måtte kutte langt mere. På grunn av g.fast oppgradering og koblingsalget mellom tv\internet hadde jeg håpet det ville svi ennå mere. Selv prøver jeg å styre unna selskap som bevist forsøker å lure kunder å betale urimlig pris bare fordi kunder alltid er dumme og lettlurte. India var et feilsteg fra først stund. Blir det samme å satse i kina da prisen og økonomien er langt lavere i norge. Tror USA hadde vært mere lønnsomt særlig California\hollywood eller New York. Hadde telenor invistert i fiber og tilbyd homenet priser uten koblingsalg hadde jeg kanskje syns mere synd på telenor. Endret 26. oktober 2016 av LMH1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 26. oktober 2016 Del Skrevet 26. oktober 2016 (endret) Denne siden forklarer det meste: https://www.nrk.no/satiriks/telenor-sparker-180-ansatte-for-a-fa-rad-til-mer-korrupsjon-1.13194746 Edit: Dette er SATIRE. Endret 26. oktober 2016 av Slettet-376f9 Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 26. oktober 2016 Del Skrevet 26. oktober 2016 Telenor ønsker samtidig å berolige sine norske kunder. – Endringene kommer ikke til å gå ut over tilbudet. Abonnementene vil være like dyre som før. Vel det var ikke de jeg håper på mere korrupsjon. Syns dere ikke selv det er Berit Svendsen dette bør gå ut over? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå