Refined Skrevet 26. oktober 2016 Del Skrevet 26. oktober 2016 Hei! Vi i Refined er en bedrift som selger skjortestropper. Stroppene har som hensikt å holde skjorten nede i buksa når du er i bevegelse. Vi ønsker å undersøke behovet for produktet. Link: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeleVyj7tj7Jc5_3nd0JlRFN_UgLDqoe2cN41UO1Iz_gdOHhQ/viewform Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 26. oktober 2016 Del Skrevet 26. oktober 2016 WUT!?? Trolling? Er det noen som seriøst ville brukt noe sånt? Lenke til kommentar
Uferdig Setnin Skrevet 26. oktober 2016 Del Skrevet 26. oktober 2016 Ser litt kinky ut, men muligens en god idé imo Lenke til kommentar
vidor Skrevet 26. oktober 2016 Del Skrevet 26. oktober 2016 Tror nok nedslagsfeltet for dette produktet neppe utgjør noe særlig volum salgsmessig. Grunnideen er ikke så dum men gjennomførigen er litt ... spesiell. Er kanskje verdt å se på alternative måter å løse problemet på som har en bredere appell. Lenke til kommentar
After8 Skrevet 26. oktober 2016 Del Skrevet 26. oktober 2016 Haha. Jeg kan ikke annet enn å le. Troll eller ei, men jeg har faktisk savnet et slikt produkt. Jeg begynner i en jobb der uniformen består av en finskjorte. Jeg har har allerede hatt på meg uniformen, og jeg måtte ta skjorta nedi buksa i alle fall fem ganger i løpet av en arbeidsdag. Er så lite som skal til. Om jeg kommer til å kjøpe det her og nå, er jeg litt usikker på. Jeg tok meg bryet med å fylle ut undersøkelsen i alle fall Lenke til kommentar
Uferdig Setnin Skrevet 26. oktober 2016 Del Skrevet 26. oktober 2016 Finnes dem i mørk rosa? Da tar jeg 2 Lenke til kommentar
technicality Skrevet 26. oktober 2016 Del Skrevet 26. oktober 2016 Vaktene på Tomb of Unkowns (USA) bruker de faktisk, så troll er det nok ikke,heller en eller annen som forsøker å få innpass i det sivile markedet,da dette er mer brukt blant "pyntesoldater" på diverse steder Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 27. oktober 2016 Del Skrevet 27. oktober 2016 En skikkelig skjorte skal være så lang at den aldri kryper opp av buksnene. Gjør den det så hiv den, for da er den rett og slett feil i fasongen. Du bør ideelt sett kunne få for- og bakstykke til å møtes mellom beina uten å måtte knipe i stykker bjellene. Moten er dessverre slik at plaggene skal være både for korte og for trange, derfor får vi sånne tulleproblem som dette. Det er ikke problem å finne ferdigskjorter som passer, men om du vil gå opp et hakk så kjøp heller MTM eller bespoke, så slipper du å se ut som om mora di har kjøpt klærne dine. Eller se ut som om du trenger hjelpemidler for å kle deg. Latterlig. Lenke til kommentar
Asket Skrevet 27. oktober 2016 Del Skrevet 27. oktober 2016 (endret) Slå sammen denne idéen med en strømpeholder så har du en kunde. Feste toppen av strømpene til skjortekanten slik at sokkene holder seg oppe og skjorta nede! ? Endret 27. oktober 2016 av Asket Lenke til kommentar
Capa Barsavi Skrevet 19. november 2016 Del Skrevet 19. november 2016 Gammel tråd, men til info: https://www.sharpanddapper.com/collections/shirt-stays Skal teste ut mine for første gang i kveld. Kan gi en tilbakemelding her. dag1234: For mange kan jo dette være en fin løsning så man slipper å kaste alle skjortene sine. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå