Fotoskrulla Skrevet 26. oktober 2016 Del Skrevet 26. oktober 2016 Tang Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 26. oktober 2016 Del Skrevet 26. oktober 2016 Litt vanskelig dette fra min lille mobil.✈ Jeg ser noe i det gylne snitt, diagonaler, tekstur m.m. Spennende bilde. Mvh. Gunnar 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 26. oktober 2016 Del Skrevet 26. oktober 2016 Når jeg leser din undertekst så faller nok mine forslag om vekk med den uskarpe pluss et kutt i topp så de to mørke diagonalene isteden havner ut på øvre ramme. Dette fordi jeg rett og slett synes den uskarpe rapper ufortjent hele oppmerksomheten. Tangen og diagonallinjene greier seg bra uten. Roar 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 26. oktober 2016 Del Skrevet 26. oktober 2016 Artig bilde hvor jeg først trodde tangen var en tegning av et slangehode på steinen .Men med ved nærmere øyensyn gikk det opp for meg hva det var . Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 26. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2016 Litt vanskelig dette fra min lille mobil.✈ Jeg ser noe i det gylne snitt, diagonaler, tekstur m.m. Spennende bilde. Mvh. Gunnar Ja, dette bildet egner seg nok best på litt større skjerm. Men takk skal du ha Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 26. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2016 Når jeg leser din undertekst så faller nok mine forslag om vekk med den uskarpe pluss et kutt i topp så de to mørke diagonalene isteden havner ut på øvre ramme. Dette fordi jeg rett og slett synes den uskarpe rapper ufortjent hele oppmerksomheten. Tangen og diagonallinjene greier seg bra uten. Roar Hei Roar, da har jeg lagt ut en ny versjon, noe ala det du beskriver. Det ble jo greit det også, men kanskje litt kjedelig? Det ergrer med at jeg ikke tok et bilde fra bakkenivå også. Takk for tilbakemelding Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 26. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2016 Artig bilde hvor jeg først trodde tangen var en tegning av et slangehode på steinen .Men med ved nærmere øyensyn gikk det opp for meg hva det var . Mvh Alec Takk takk Alec. Ikke så veldig spennende bilde kanskje, men litt artig å prøve noe litt annerledes innimellom. Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 26. oktober 2016 Del Skrevet 26. oktober 2016 Liker begge versjonene. V1 er mest spennende, og får meg til å lure litt, så jeg velger den :-) Flotte detaljer i steinen. Bedre tittel: Blærete? 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 26. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2016 Liker begge versjonene. V1 er mest spennende, og får meg til å lure litt, så jeg velger den :-) Flotte detaljer i steinen. Bedre tittel: Blærete? Tittel er ofte verre å komme på enn selve bildet Jeg også tror jeg heller mot V1. Takk for fin tilbakemelding Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg