Gunnar Fagerli Skrevet 26. oktober 2016 Del Skrevet 26. oktober 2016 Sprek kunde Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 26. oktober 2016 Del Skrevet 26. oktober 2016 Hvis det var dverger som var kundegruppen så var det jo greit slik, men ser for meg at det ville blitt relativt begrenset med salg. Hehe..dette var spesielt. God morgen forresten! Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 26. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2016 Hvis det var dverger som var kundegruppen så var det jo greit slik, men ser for meg at det ville blitt relativt begrenset med salg. Hehe..dette var spesielt. God morgen forresten! God formiddag? da er jeg on line again. Takk for hyggelig tilbakemelding. Burgas som er den største havnebyen og fjerde største byen i Bulgaria var ikke så fotogen. Men med mitt lille kamera knipser jeg litt likevel. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 26. oktober 2016 Del Skrevet 26. oktober 2016 Artig fasade på denne kiosken , en får håpe for de som jobber der at gulvet er lavere enn fortauet . Flott observert . Mvh Alec Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 26. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2016 Artig fasade på denne kiosken , en får håpe for de som jobber der at gulvet er lavere enn fortauet . Flott observert . Mvh Alec Takk for tilbakemeldingen Alec. Jeg så bare et hode der inne som så litt skeptisk på meg. Jeg måtte bare ta et snapshot av denne komiske kiosken. Ikke vet jeg hvordan det var der inne. En sak for Arbeidstilsynet hvis de har noe slikt i Bulgaria :-) Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 26. oktober 2016 Del Skrevet 26. oktober 2016 Artig bilde! Et litt annerledes feriebilde dette! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 26. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2016 Artig bilde! Et litt annerledes feriebilde dette! Mvh Fredrik Takk for det Fredrik! Bulgaria var en opplevelse for meg. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg