Gå til innhold

Gamerankings

Anbefalte innlegg

På www.gamerankings.com kan man finne grei oversikt over hvilke nettsteder som har anmeldt hvilke spill, samt user reviews ol. Man kan også gå inn og vote på spill selv, da stedet fungerer på samme måte som imdb. Som en uskreven regel gir jeg aldri karakter til spille jeg ikke har spillet gjennom, så da gikk jeg igang med spillene da. Har vota på de fleste på PS1 og NES osv, men jeg er langt fra halvferdig, allikevel er jeg kommet opp i over 200 titler som jeg har spillt gjennom...jeg har fremdeles systemer som SNES; MegaDrive, Master System, Gameboy, PS2, N64 og Gamecube tilgode... Lurer egentlig på hvor mange spill jeg kommer til å ende opp på når jeg er ferdig med votinga... Og jeg lurer også på hvor mange spill jeg egentlig har prøvd.... Ikke for få timer som har gått i dass, gitt :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
...jeg har fremdeles systemer som SNES; MegaDrive, Master System, Gameboy, PS2, N64 og Gamecube tilgode... Lurer egentlig på hvor mange spill jeg kommer til å ende opp på når jeg er ferdig med votinga... Og jeg lurer også på hvor mange spill jeg egentlig har prøvd.... Ikke for få timer som har gått i dass, gitt  :p

Jeg gjennomskuer nok deg; eneste motivasjonen for posten din var å skaffe deg cred som hardcore gamer... ;)

Endret av thomanil
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...