Stig_W Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 På www.gamerankings.com kan man finne grei oversikt over hvilke nettsteder som har anmeldt hvilke spill, samt user reviews ol. Man kan også gå inn og vote på spill selv, da stedet fungerer på samme måte som imdb. Som en uskreven regel gir jeg aldri karakter til spille jeg ikke har spillet gjennom, så da gikk jeg igang med spillene da. Har vota på de fleste på PS1 og NES osv, men jeg er langt fra halvferdig, allikevel er jeg kommet opp i over 200 titler som jeg har spillt gjennom...jeg har fremdeles systemer som SNES; MegaDrive, Master System, Gameboy, PS2, N64 og Gamecube tilgode... Lurer egentlig på hvor mange spill jeg kommer til å ende opp på når jeg er ferdig med votinga... Og jeg lurer også på hvor mange spill jeg egentlig har prøvd.... Ikke for få timer som har gått i dass, gitt Lenke til kommentar
thomanil Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 (endret) ...jeg har fremdeles systemer som SNES; MegaDrive, Master System, Gameboy, PS2, N64 og Gamecube tilgode... Lurer egentlig på hvor mange spill jeg kommer til å ende opp på når jeg er ferdig med votinga... Og jeg lurer også på hvor mange spill jeg egentlig har prøvd.... Ikke for få timer som har gått i dass, gitt Jeg gjennomskuer nok deg; eneste motivasjonen for posten din var å skaffe deg cred som hardcore gamer... Endret 28. november 2003 av thomanil Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 28. november 2003 Forfatter Del Skrevet 28. november 2003 Kan muligens stemme det ja Menne uansett, jeg har hatt konsoller i over 20 år sammenlagt og data de siste 11 årene, så det begynner å bli en del år etterhvert... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå