kanelblad Skrevet 25. oktober 2016 Del Skrevet 25. oktober 2016 Hei, er det noen som har gått vernepleier, og kan fortelle litt om hvordan oppgavene på den første eksamenen deres var? Har vært litt fraværende på skolen, men har i det siste lest igjennom en god del på emneplanen, som er til eksamen. Hadde satt stor pris på om noen også kunne fortelle meg litt hvordan jeg skulle øve fram til eksamen. For eksempel når jeg gikk på VGS, så gikk jeg innpå udir, og øvde meg på tidligere matte og norskeksamener, og fikk da vite hva jeg burde jobbe mer med, og hva jeg mestret. Har ikke funnet noe slikt for vernepleiere, men viss noen har eksamensoppgaven sin fra første året (ikke besvarelsen, bare oppgaven), og sendt den til meg, hadde nok det vært til hjelp! Lenke til kommentar
TomTucker Skrevet 26. oktober 2016 Del Skrevet 26. oktober 2016 (endret) Hva med å gå på skolen, prate med lærer og få eksempler på tidligere eksamener? Med tanke på at det er de som faktisk har deg som elev. Høgskolen er ikke som VGS - nå har du selv ansvaret. Endret 26. oktober 2016 av TomTucker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå