utpåturaldrisur Skrevet 25. oktober 2016 Del Skrevet 25. oktober 2016 Skal til Setermoen i august. Lurte bare på om det er mye festing i helgene, eller om det er mest chill og avslapning? Bare sånn jeg vet hva jeg kan forvente Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 25. oktober 2016 Del Skrevet 25. oktober 2016 Hvor mange tråder med "hva kan jeg forvente" trenger du?Festing - Det er et par puber på "Stripa" som sentrum gjerne kalles, langt fra uvanlig i min tid ihvertfall å ta noen øl i helgene. Men det er jo som du gjør det til selv - akkurat som i din nåværende situasjon. Noen folk vil sikkert drikke hver helg, noen andre vil sikkert spare penger eller trene, og dermed prioritere andre ting. Største forskjellen fra det sivile liv, er at du ikke kan nyte alkohol inne i leir, så vors blir fort litt verre å få til. Særlig om vinteren hvor det jo kan være litt... kaldt der oppe. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 25. oktober 2016 Del Skrevet 25. oktober 2016 alt er lov så lenge en ikke blir tatt en fordel å ikke bli for ruset da en fort kan havne på glattcelle Lenke til kommentar
duckArmy Skrevet 26. oktober 2016 Del Skrevet 26. oktober 2016 Vil ikke anbefale å prøve å "snike seg til" å ha alkohol inne på leir. Noen som tjenestegjorde samtidig med meg prøvde seg på det, og konsekvensene ble veldig ubehagelige, i tillegg til at dette kommer til å bli værende på vedkommendes militære rulleblad. Men det er fullt lov å nyte alkohol utenfor gjerdet utenom tjenestetid - innenfor rammene av norsk lov, selvfølgelig. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+921324 Skrevet 26. oktober 2016 Del Skrevet 26. oktober 2016 Så er nå Tromsø bare en busstur unna. Kanskje ikke økonomisk bærekraftig å dra dit hver helg på fylla, men kan signere på at Tromsø er en bra by med jævla ålreit uteliv! Lenke til kommentar
Whist1er Skrevet 27. oktober 2016 Del Skrevet 27. oktober 2016 Vil ikke anbefale å prøve å "snike seg til" å ha alkohol inne på leir. Noen som tjenestegjorde samtidig med meg prøvde seg på det, og konsekvensene ble veldig ubehagelige, i tillegg til at dette kommer til å bli værende på vedkommendes militære rulleblad. .............. Refselser strykes etter fem år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå