robradian Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Fikk kloa i et Sapphire Radeon 9800 PRO fra Komplett på Tirsdags morning! Demo-kort til 2 høvdinger! Gleder meg stort til å teste det ut, og se forskjellen kontra mitt nåværende Ti4200 64 MB kort. Har noen råd til hvilke driver jeg bør benytte? Kortet leveres uten drivere eller annet, pga den lave prisen! Lenke til kommentar
jevel Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Anbefaler nyeste Omega driver fra http://www.omegacorner.com. Har opplevd noen småproblemer med Omegadriverne, men det har løst seg ved å reinstallere. -KJ Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Eller du kan benytte de vanlige driverne hos ATI. Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Jeg har av en eller annen merkelig grunn problemer med Cataclyst 3.9 så jeg er fremdeles på Cataclyst 3.8, men elles vilel jeg prøvd Cat 3.9 driveren....mange jeg har snakket med sier de merker ingen eller svæært liten forskjell på omegadriverene, men håper jo på et stort gjennombrudd snart Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Prøv med 3.10 driverne da. De ligger jo ute nå. Lenke til kommentar
YpsiNine Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Prøv med 3.10 driverne da. De ligger jo ute nå. Bare beta ja. Men jeg anbefaler Catalyst 3.9 eller Omega sin versjon av Catalyst 3.9 Svært gode drivere begge to. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå