Roar F. Skrevet 25. oktober 2016 Del Skrevet 25. oktober 2016 Veien mot Nordkapp Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Professor Balthazar Skrevet 25. oktober 2016 Del Skrevet 25. oktober 2016 Jeg liker V1 best, og V2 dårligst. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 26. oktober 2016 Del Skrevet 26. oktober 2016 Jeg tar V2, hvis du kutter ned himmelen til 1/3 av bilde..sånn ca. Stilig svung på vegen Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 26. oktober 2016 Del Skrevet 26. oktober 2016 Velger meg V1 her der kuttet i svingen erstatter en veikant ut på nedre ramme og en ut på sideramme. I v2 havner kanten i høyre hjørnet så der trengs en cm kutt nede. I V3 en til enogenhalv cm kutt i høyresiden. Hva beskjæringen oppe gjelder så blir kanskje V3 best, men jeg ville tatt 5 mm til så den lyse randa forsvinner. Nevner grunnregelen som sier 1/3 av bildet til himmel og så kan du ta det derfra i pluss eller minus. Ellers god dybdefølelse i alle tre versjoner. Roar Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 26. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2016 Velger meg V1 her der kuttet i svingen erstatter en veikant ut på nedre ramme og en ut på sideramme. I v2 havner kanten i høyre hjørnet så der trengs en cm kutt nede. I V3 en til enogenhalv cm kutt i høyresiden. Hva beskjæringen oppe gjelder så blir kanskje V3 best, men jeg ville tatt 5 mm til så den lyse randa forsvinner. Nevner grunnregelen som sier 1/3 av bildet til himmel og så kan du ta det derfra i pluss eller minus. Ellers god dybdefølelse i alle tre versjoner. Roar Jeg rotet med navnene i beskrivelsen, ser jeg. V2 er originalen, mens V1 var første forsøk og V3 andre forsøk når jeg så at bildet trengte mer oppretting. Takk for konstruktiv kommentar. Du har rett angående det lyse feltet i toppen av V3. Lenke til kommentar
sussss Skrevet 27. oktober 2016 Del Skrevet 27. oktober 2016 Næste gang tager du et billede af samme vej med sne på :-) synes det blev et fint motiv ...så køre man nord på ...Hilsen Suss Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 27. oktober 2016 Del Skrevet 27. oktober 2016 Fine bilder der jeg velger originalen. Fin komp! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg