Gå til innhold

Veien mot Nordkapp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Velger meg V1 her der kuttet i svingen erstatter en veikant ut på nedre ramme og en ut på sideramme.

I v2 havner kanten i høyre hjørnet så der trengs en cm kutt nede. I V3 en til enogenhalv cm kutt i høyresiden.

Hva beskjæringen oppe gjelder så blir kanskje V3 best, men jeg ville tatt 5 mm til så den lyse randa forsvinner.

Nevner grunnregelen som sier 1/3 av bildet til himmel og så kan du ta det derfra i pluss eller minus.

Ellers god dybdefølelse i alle tre versjoner.

Roar

Lenke til kommentar

Velger meg V1 her der kuttet i svingen erstatter en veikant ut på nedre ramme og en ut på sideramme.

I v2 havner kanten i høyre hjørnet så der trengs en cm kutt nede. I V3 en til enogenhalv cm kutt i høyresiden.

Hva beskjæringen oppe gjelder så blir kanskje V3 best, men jeg ville tatt 5 mm til så den lyse randa forsvinner.

Nevner grunnregelen som sier 1/3 av bildet til himmel og så kan du ta det derfra i pluss eller minus.

Ellers god dybdefølelse i alle tre versjoner.

Roar

Jeg rotet med navnene i beskrivelsen, ser jeg. V2 er originalen, mens V1 var første forsøk og V3 andre forsøk når jeg så at bildet trengte mer oppretting.

Takk for konstruktiv kommentar. Du har rett angående det lyse feltet i toppen av V3.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...