Gå til innhold

Ny 65" Budsjett 20k-30k


Anbefalte innlegg

Nå er tiden kommet for å kjøpe ny TV etter 8 år med min LE46A656.

Jeg har lest mange tester i både inn og utland men søker råd i fra guruene her inne.

Jeg hadde egentlig bestemt meg for Sony KD-65XD9305 da den er satt ned til 24k hos Hi-Fi Klubben da koster den det samme som Philips 65pus7601 og Panasonic DX750. Bak LED og Ambilight frister veldig.

På Expert sa de at det var ingen som slo Panasonic, og på Elkjøp var alt annet enn LG utelukket.

Jeg håper såklart at mange av TVene som i dag koster 30-50k blir satt ned til 20-30k på Black Friday.

 

Så hva bør jeg gjøre? Vente å se om DX900 og ZD9 detter til 30k på Black Friday?

Jeg ser primært 720p/1080p materiale, men kommer til å prioritere UHD/HDR når jeg skal se film med ny TV. Ser mye film også men det er TV serier som dominerer. Lite direktesendt TV, annet enn sportsbegivenheter som OL og Håndball...

CURVED panel vil jeg ikke ha.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk mail her om dagen fra DnB om at de har supertilbud på Expert i helgen. 20% på hele sjappa hvis du bruker Mastercard til å betale med. Kan spare en del hvis du har tenkt til å kjøpe tv i nær fremtid. Blir nok ikke billigere enn det Black Friday.

 

Hei

 

Jeg chattet med Expert.no supporten i dag og spurte etter tilbud på DX900. (Det er to nettbutikker som har satt denne ned til 32990,-)

Det kunne de ikke svare på men hintet sterkt til å følge med på helgekupp tilbudet på lørdag...

 

Det blir spennede å se om jeg får meg en DX900 til 33k-20% eller en XD9305 til 24k-20%...

Da blir det mest sannsynlig ny TV på Lørdag.. \o/

Lenke til kommentar

Mastodon:

Står med lite skrift i mailen jeg fikk at

 

"Tilbudet kan ikke kombineres med andre rabattavtaler."

 

Så vet ikke om du kan få den med eventuelt med helgekupprabatt og denne 20% dealen sammen.

 

Xmir:

 

Sant :) har sett på 65 tommere jeg. Men når man får ue60ks7005 for 10400kr, 6400kr billigere enn 65 tommeren så går jeg nok for det i så fall.

 

Men på nettsidene deres er det ikke mulig å trykke på "kjøp" på den. Ikke på nettlager eller i butikk.

 

50 tommer Pioneeren jeg har fra 2006 holder forhåpentligvis et år til (til neste Black Friday) :)

Lenke til kommentar

Mastodon:

Står med lite skrift i mailen jeg fikk at

 

"Tilbudet kan ikke kombineres med andre rabattavtaler."

 

Så vet ikke om du kan få den med eventuelt med helgekupprabatt og denne 20% dealen sammen.

 

 

 

Slik jeg ser det er helgekupp et "Tilbud" og DNB MasterCard kampanjen i helgen en Rabattavtale.

Så hvis prisen blir satt ned av Expert på Lørdag er det ikke en rabattavtale, bare et tilbud.

Når jeg bruker MasterCardet er det en rabattavtale. 

"Sammen med andre Rabattavtaler" er tilsvarende kampanjer som DNB MasterCard.

Endret av mastodon
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mastodon:

Står med lite skrift i mailen jeg fikk at

 

"Tilbudet kan ikke kombineres med andre rabattavtaler."

 

Så vet ikke om du kan få den med eventuelt med helgekupprabatt og denne 20% dealen sammen.

 

Xmir:

 

Sant :) har sett på 65 tommere jeg. Men når man får ue60ks7005 for 10400kr, 6400kr billigere enn 65 tommeren så går jeg nok for det i så fall.

 

Men på nettsidene deres er det ikke mulig å trykke på "kjøp" på den. Ikke på nettlager eller i butikk.

 

50 tommer Pioneeren jeg har fra 2006 holder forhåpentligvis et år til (til neste Black Friday) :)

Nei, jeg tror rett og slett at du må fysisk i butikken for å få de til å bestille for deg der. Jeg har i hvert fall gjort dette tidligere med en ryggsekk som ikke var i butikk eller på nettlager.

Lenke til kommentar

 

Mastodon:

Står med lite skrift i mailen jeg fikk at

 

"Tilbudet kan ikke kombineres med andre rabattavtaler."

 

Så vet ikke om du kan få den med eventuelt med helgekupprabatt og denne 20% dealen sammen.

 

 

Slik jeg ser det er helgekupp et "Tilbud" og DNB MasterCard kampanjen i helgen en Rabattavtale.

Så hvis prisen blir satt ned av Expert på Lørdag er det ikke en rabattavtale, bare et tilbud.

Når jeg bruker MasterCardet er det en rabattavtale.

"Sammen med andre Rabattavtaler" er tilsvarende kampanjer som DNB MasterCard.

Da er det å bare å gjøre seg klar da. Kan bli en meget meget god deal da :)

Lenke til kommentar

Gratulerer! Ser ut som at du har gjort et godt kjøp! :) ang 4k Blu Ray tror jeg den nye xbox en har det innebygd og er billigere. Ville kanskje gått for den da. Men har ikke gjort noe research så vet ikke om den er bedre eller ikke.

 

 

http://www.lefdal.com/product/spill-og-konsoll/spillkonsoll/XONES500GBF17/xbox-one-s-500-gb-fifa-17-pakke-hvit?scid=EXT_SEM_GPLA_DATA_SOK&gclid=Cj0KEQjwkdHABRCHiZ2gs6yGh50BEiQAA91WlvMJZDbtJ8hXqlqclQTBBmspqcz9zjTJdIF3JBdbfzkaAlrj8P8HAQ

 

Hvordan fikk du kjøpt TVen? Ser på den nå men går ikke å trykke kjøp :/

Lenke til kommentar

Har hatt to Sony XD93. Kjempeflott bilde men har noen problemer med baklyset som kan være veldig irriterende. Er noen vertikale striper som kan være godt synlig under bevegelse, særlig fotball. Hadde også Sony ZD9 hjemme på prøve noen dager. Mye bedre enn XD93 når det gjaldt baklyset, men ikke helt perfekt. Litt antydning til DSE og dårligere innsynsvinkel en XD93.

 

Har nå hatt LG OLED65B6V et par uker og veldig godt fornøyd. Beste TVn jeg har hatt. Ikke helt perfekt men ingen særlig irriterende problemer. Oppskaleringa av vanlige TV sendinger er ikke helt på nivå med Sony. Blir litt støy/pixelering i enkelte situasjoner. Ikke synlig på Blu-ray og UHD. 65B6V kan du nå få for 32990 kr.!  :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Har nå hatt LG OLED65B6V et par uker og veldig godt fornøyd. Beste TVn jeg har hatt. Ikke helt perfekt men ingen særlig irriterende problemer. Oppskaleringa av vanlige TV sendinger er ikke helt på nivå med Sony. Blir litt støy/pixelering i enkelte situasjoner. Ikke synlig på Blu-ray og UHD. 65B6V kan du nå få for 32990 kr.! :)

Den ser meget bra ut. Da jeg har Pioneer Kuro TV (9 år gammel) er jeg vant til et ganske godt sortnivå. Så må nesten har Oled for å matche det.

 

Men prisene er som regel kjipe med oled. Men jeg er tålmodig og venter et år til.

Først da en del serier, filmer og fotballkamper blir streamet i 4k her til lands tenker jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...