bshagen Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 Kjøpe en uten da, jeg er i alle fall fornøyd med min Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 (endret) Går ikke, trenger lagringsplassen. Vi er rett og slett der at Apple ikke selger en maskin som tilfredsstiller behovene mine pr. i dag. Ingen andre heller, såklart, siden ingen andre har skikkelig OS. Så da er jeg stuck med touch bar, alternativene er verre. Problemet for Apple er jo bare det at "alternativene er verre" ikke er nok til å fortsette å ta så høye priser som de gjør - de må levere. Og det gjør de ikke (skikkelig) med denne. Endret 4. januar 2017 av Audun_K Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 Skjønner, du har 15-tommeren og trenger 2TB? 13" uten TB blir vel bare levert med opptil 1TB. I såfall så er det jo en slags "løsning" og går for 13 uten TB med en USB-C ekstern SSD. Men ja, det er litt mer kronglete igjen Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 (endret) Trodde bare den minste kom med 256 jeg... Kan den oppspekkes altså? Edit: Jøss. Dårlig research fra min side. Endret 4. januar 2017 av Audun_K Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 Å ja, trodde du hadde 15 jeg nå Men ja, kan få 1TB i base-modellen, så da kan det jo løses likevel da Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 21. januar 2017 Del Skrevet 21. januar 2017 Så TB ikke så ille likevel? Forøvrig, jeg er strålende fornøyd med min uten, blir spennende og se surface book og. MacOS var tilslutt en enkel sak å bli vant med, særlig pga trackpadden og guestures ? Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 21. januar 2017 Del Skrevet 21. januar 2017 Overlever tb, men hadde fortsatt foretrukket uten. Vurderte en XPS15 med Linux, men det hadde blitt nesten like dyrt. Windows kjenner jeg at jeg er ferdig med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå