zamana Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Når jeg prøver å brenne ca 780mb på en plate med plass til 800mb (i Nero 5.5) får jeg beskjed om at det ikke er nok plass på disken...! Hvorfor??! Lenke til kommentar
div_ Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 du må aktivere overburn i File-preferences-ekspert features....legge til litt over 80 minutt i kolonnen som blir synlig velge disc at once/96 når du brenner Lenke til kommentar
zamana Skrevet 28. november 2003 Forfatter Del Skrevet 28. november 2003 Selv om jeg stiler overburn til maks av det mulige, så reagerer brenneren forsatt med "ikke nok plass" det virker som om den ikke skiller på om det er en 800mb plate i eller en 700mb... måler egentlig programmet den virkelige ledige plassen på platen?? Lenke til kommentar
TAS Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Er ett program som heter CD Mate,det fungerer.Du vil få spørsmål om du vil overbrenne,da velger du ja.Cd mate vil se 800mb plata som 650,men det trenger du ikke å bry deg noe om. Lenke til kommentar
div_ Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 vel det hender jeg må starte program på nytt for det trer i kraft..... Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 I Nero må du også huske at du IKKE må brenne multisession, og at du MÅ brenne i Disc-at-Once. Tror du må brenne i Mode2/XA også. Lenke til kommentar
midgard Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Er det noen som kan fortelle meg hvilken nettbutikk jeg får tak i disse 800mb platene? Er det de største, eller finnes det 900 mb også? Hilsen midgard Lenke til kommentar
mokkmokk Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 om det er en mpeg2 fil du prøver å brenne ut, så kan du bruke svcd ting på nero for å stappe inn stor fil på cd. blir noe ala at en kan brenne 740 mb musikk på en vanlig cd.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå