Gjest Slettet+512 Skrevet 25. oktober 2016 Del Skrevet 25. oktober 2016 Har tatt utgangspunkt i Black Refinery og modifisert litt basert på andre bygg jeg finner på div. sider. http://www.prisjakt.no/list.php?l=314891&view=m La til ASUS H170 Pro Gaming siden det så ut til å være et greit hovedkort med tanke på at jeg ikke har behov for overklokking. Men så ser jeg at Gigabyte GA-Z170 Gaming K3 koster mindre enn det fra ASUS. Noen som kan hjelpe meg i dette valget? Ellers kommentarer til listen? Noen ting som er helt på bærtur? Noen andre alternativer som gir meg mer ytelse per krone uten å gå alt for langt opp i pris? Prøver å holde prisen nede slik at regjeringa kan godta at jeg kjøper en FreeSync skjerm på sikt. Vil det lønne seg å vente 1 mnd og handle på Black Friday, eller har det historisk sett vist seg å være lite å tjene på det? Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 27. oktober 2016 Del Skrevet 27. oktober 2016 Ser helt greit ut, men ville anbefalt cooler master 212 evo, kanskje litt større SSD? 120 GB blir lett brukt opp med windows 10 og office og noen mindre programmer. Tror du bør vente på black friday hvis du kan, kanskje du slipper å betale for komplett bygger for deg? Ellers kanskje du får større SSD hvis du venter. Sies intel PCI-E blir mye varmere en samsung sine SSD så kanskje verdt å vurdere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå