PHCTF Skrevet 25. oktober 2016 Del Skrevet 25. oktober 2016 Heisann. Leter etter en ekstern forsterker og/eller DAC til DT770 Pro 32 som kjøres via PC. Et absolutt krav er at man skal kunne klare å justere bass. Hopper ofte mellom sjanger, og tviler på at det er mange forsterkere som kan håndtere alt slik jeg vil innen budsjettet. Har vurdert Schiit produkter en stund, men ingen mulighet for å justere bass dessverre. Budsjett på omtrent 3000 kr. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 25. oktober 2016 Del Skrevet 25. oktober 2016 Jeg har en Gustard H10 forsterker og den går godt mot DT 770 32. Noe annet skal jeg ikke si enn at man ikke trenger noe spesielt kraftig forsterker til disse. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 26. oktober 2016 Del Skrevet 26. oktober 2016 Heisann. Leter etter en ekstern forsterker og/eller DAC til DT770 Pro 32 som kjøres via PC. Et absolutt krav er at man skal kunne klare å justere bass. Hopper ofte mellom sjanger, og tviler på at det er mange forsterkere som kan håndtere alt slik jeg vil innen budsjettet. Har vurdert Schiit produkter en stund, men ingen mulighet for å justere bass dessverre. Budsjett på omtrent 3000 kr. Kjøp dac, og bruk equalizer pro, eller hva programmet heter Lenke til kommentar
bar1 Skrevet 26. oktober 2016 Del Skrevet 26. oktober 2016 Equalizer APO sammen med Peace. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 26. oktober 2016 Del Skrevet 26. oktober 2016 Equalizer APO sammen med Peace. Link til peace dac? Lenke til kommentar
oOF Skrevet 26. oktober 2016 Del Skrevet 26. oktober 2016 Peace er et grafisk brukergrensesnitt for Equalizer APO. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 26. oktober 2016 Del Skrevet 26. oktober 2016 Peace er et grafisk brukergrensesnitt for Equalizer APO. Aha Lenke til kommentar
bar1 Skrevet 26. oktober 2016 Del Skrevet 26. oktober 2016 (endret) Peace er et grafisk brukergrensesnitt for Equalizer APO. Aha Ser du fikk svar Peace er et mye bedre GUI enn det som følger med Equalizer APO, spesielt hvis man stort sett bruker EQ delen av Equalizer APO. Endret 26. oktober 2016 av bar1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 26. oktober 2016 Del Skrevet 26. oktober 2016 Takk! Er visst equalizer Apo jeg hadde installert her, etter tips fra før i hodetelefon tråden Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 28. oktober 2016 Del Skrevet 28. oktober 2016 Heisann. Leter etter en ekstern forsterker og/eller DAC til DT770 Pro 32 som kjøres via PC. Et absolutt krav er at man skal kunne klare å justere bass. Hopper ofte mellom sjanger, og tviler på at det er mange forsterkere som kan håndtere alt slik jeg vil innen budsjettet. Har vurdert Schiit produkter en stund, men ingen mulighet for å justere bass dessverre. Budsjett på omtrent 3000 kr. Creative soundblaster x-fi HD. Les anmeldelsene av den på komplett, så har du all infoen du trenger. Tror det skal godt gjøres å få bedre lyd ut av dt770 enn det den klarer. Så sparer du penger i samme slengen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå