Gå til innhold

Kanalene forsvinner


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tviler sterkt på at du har RiksTV og Altibox samtidig. I såfall ville du hatt 2 bokser. Hvis TVNorge og Eurosport mangler, vil jeg tippe at du har RiksTV fordi da ligger disse stasjonene i samme mux. Hvis dette stemmer så mangler du sansynligvis flere stasjoner også, og da er nok problemet antennesignalet. For dårlig antenne, antenne litt ute av posisjon eller kanskje dårlig(-e) koblinger et eller annet sted mellom antenne og din boks.

Lenke til kommentar

Sorry, jeg har altibox. Ikke så god på dette tv styret. ?

Jeg dro ut strøm- og antenneledning, satte de inn igjen, tok nytt kanalsøk og da var alle kanalene på plass igjen. Kanskje det er dette jeg må gjøre neste gang. Takk for svar.

Tviler sterkt på at du har RiksTV og Altibox samtidig. I såfall ville du hatt 2 bokser. Hvis TVNorge og Eurosport mangler, vil jeg tippe at du har RiksTV fordi da ligger disse stasjonene i samme mux. Hvis dette stemmer så mangler du sansynligvis flere stasjoner også, og da er nok problemet antennesignalet. For dårlig antenne, antenne litt ute av posisjon eller kanskje dårlig(-e) koblinger et eller annet sted mellom antenne og din boks.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...