rsun Skrevet 25. oktober 2016 Del Skrevet 25. oktober 2016 Jeg har rikstv og altibox via utleieren min.jeg har egen boks. Det er noen kanaler som blir borte fra kanallisten, tvnorge og eurosport. Jeg har flere ganger tatt nytt kanalsøk, og satt tilbake til fabrikkinnst. Uten å lykkes. Er det noen s om kan hjelpe? Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 25. oktober 2016 Del Skrevet 25. oktober 2016 Tviler sterkt på at du har RiksTV og Altibox samtidig. I såfall ville du hatt 2 bokser. Hvis TVNorge og Eurosport mangler, vil jeg tippe at du har RiksTV fordi da ligger disse stasjonene i samme mux. Hvis dette stemmer så mangler du sansynligvis flere stasjoner også, og da er nok problemet antennesignalet. For dårlig antenne, antenne litt ute av posisjon eller kanskje dårlig(-e) koblinger et eller annet sted mellom antenne og din boks. Lenke til kommentar
rsun Skrevet 25. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2016 Sorry, jeg har altibox. Ikke så god på dette tv styret. ? Jeg dro ut strøm- og antenneledning, satte de inn igjen, tok nytt kanalsøk og da var alle kanalene på plass igjen. Kanskje det er dette jeg må gjøre neste gang. Takk for svar. Tviler sterkt på at du har RiksTV og Altibox samtidig. I såfall ville du hatt 2 bokser. Hvis TVNorge og Eurosport mangler, vil jeg tippe at du har RiksTV fordi da ligger disse stasjonene i samme mux. Hvis dette stemmer så mangler du sansynligvis flere stasjoner også, og da er nok problemet antennesignalet. For dårlig antenne, antenne litt ute av posisjon eller kanskje dårlig(-e) koblinger et eller annet sted mellom antenne og din boks. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 25. oktober 2016 Del Skrevet 25. oktober 2016 På Altibox får man normalt alt eller ingenting. Da er en restart, som du gjorde, vanligvis løsning. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå