Raphaug Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 (endret) Kjøpte i dag 240 , men da jeg skulle feste viftene på den så jeg at jeg trengte laaange skruer... ca 4cm... Bruker egne griller i stedet for den som kan kjøpes og er laget for 240. Noen som har noen tips??? Endret 2. desember 2003 av Raphaug Lenke til kommentar
felge Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 skruene mine var ikke lange nok så jeg tok pistol lim .. par kg med lim .. funker fett det Lenke til kommentar
kensyv Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 stikk på maxbo/jernia et eller annet og kjøp laaaaange skruer... Lenke til kommentar
Raphaug Skrevet 28. november 2003 Forfatter Del Skrevet 28. november 2003 Hehe...tror kanskje skruer vil være dewt beste, for den veier jo litt Hvilken størresle i "mm" skal skruene være da? Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Eller du kan ta litt hysing.. funker fett! Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Strips bør vel gå. Jeg har stripset min blackice extreme, henger der enda.... Lenke til kommentar
kensyv Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 M3, hvis du bruker 25mm tykke vifte så bruker du M3x35 skruer for å skru dem gjennom kabinett og vifte og fast til radiator. Lenke til kommentar
Raphaug Skrevet 28. november 2003 Forfatter Del Skrevet 28. november 2003 hehe..ok kensyv! Da prøver jeg M3 skruer Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Eller du kan ta litt hysing.. funker fett! Vil ikke det lukte fælt etter noen dager, jonas? Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Eller du kan ta litt hysing.. funker fett! Vil ikke det lukte fælt etter noen dager, jonas? øøhh? nei.. hvorfor skulle det gjøre det? hos meg lukter det ingen ting.. Lenke til kommentar
kensyv Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 fullt mulig jg driter meg ut nå me samma d .. du skrev hysing, og hyse er en fisk.. (som stinker..) Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 fullt mulig jg driter meg ut nå me samma d .. du skrev hysing, og hyse er en fisk.. (som stinker..) ahhaa.. ja, men det er ikke fisk jeg har brukt til å feste ting.. tau/hysing Lenke til kommentar
kensyv Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 vi skjønte det vi og.. han kødda m dg... Lenke til kommentar
Flames Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Lange skruer fås jo kjøpt på byggmakker elns, men strips funker vel fett det og! Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Skruer og mutter er vell det aller beste. Med lim må du jo skjære av hele greia hvis du skal demontere, som du garantert kommer til å gjøre et par gang. Nei et par skruer og et par muttere så er du safe. Lenke til kommentar
Flames Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Du kan også bruke sikaflex.. Men da får du neppe radiatoren av igjen Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Fest viftene til radiatoren og viften i der du skal feste radiatoren Lenke til kommentar
Raphaug Skrevet 2. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2003 Hmm... Kjøpte M3 skruer i dag som var 4cm lange (var tomme for 3cm lange) og den var 4mm tykk.. Men de var for stor og passet ikke i festene.. Hvilken størrelse er det da? 3mm? Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 (endret) hvorfor ikke ta med seg raddisen til byggmaker eller maxbo så får du noen som er akkurat passe. Beste er å kjøpe skruer uten spiss, bruker skiver og muttere for å stramme til både kabinett osv. For da får du strammet til med hjelp av muttere og ikke med å skru spisse skruer hardt inn i radiatoren. Ikke lett å forklare dette... pees Endret 3. desember 2003 av Stonescream Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå