Andzel Skrevet 25. oktober 2016 Del Skrevet 25. oktober 2016 Vet ike helt hvor jeg skal plassere det, men hvor langt bruker gjennomsnittet til jobb hver dag? Jeg bruker cirka 45 minutter, kanskje på tide å flytte og da blir kjøretiden cirka en time hver vei hver dag. Kan jo se etter noe annet å jobbe med ny arbeidsgiver osv. Men tenkte å holde meg der jeg er nå. Hva bruker dere her inne? Eller er unormal og vil bruke mye mer tid en gjennomsnittet ? Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 25. oktober 2016 Del Skrevet 25. oktober 2016 15 min uten kø, 30 min med kø (15km) hver vei. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 25. oktober 2016 Del Skrevet 25. oktober 2016 30-45 min, kollektivt med ett busskifte. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 25. oktober 2016 Del Skrevet 25. oktober 2016 (endret) 45-50 minutter hver vei med buss. Å kjøre er uaktuelt pga. mangel på parkeringsplasser. Da må jeg i så fall komme på job før kl. 6.30 for å få plass. Er skikkelig b-mennske, så er sjeldent på jobb før 8.30. Endret 25. oktober 2016 av tlwrtpmc Lenke til kommentar
Minus Skrevet 25. oktober 2016 Del Skrevet 25. oktober 2016 17min hver vei uten annen trafikk. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 25. oktober 2016 Del Skrevet 25. oktober 2016 8 minutter fra dør hjemme, til dør på jobb. Ganske grei avstand. Lenke til kommentar
H?rselsvern Skrevet 25. oktober 2016 Del Skrevet 25. oktober 2016 12 min hvis jeg tar bena fatt. 5 min om jeg skal kjøre og parkere Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 25. oktober 2016 Del Skrevet 25. oktober 2016 Jeg har ulikt arbeidssted fra gang til gang. Som regel bruker jeg mellom 10 og 60 minutter hver vei. Da jeg hadde jobb på fast kontor brukte jeg 25 minutter hver vei. Det er nok helt normalt å bruke 45 minutter hver vei, i hvert fall når man er etablert og gjerne bor utenfor de mest sentrale områdene for å kunne ha plass til familie. Noen bruker også betydelig lenger tid. Faren min har ofte hjemmekontor, men ellers pendler han fra Halden til Oslo, som er to timer hver vei. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 25. oktober 2016 Del Skrevet 25. oktober 2016 Jeg jobber hjemmefra, og arbeidsdagen starter når jeg forlater huset. Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 25. oktober 2016 Del Skrevet 25. oktober 2016 ca 7min. (4-5min når de får fingeren ut å bygger veien som er planlagt i 2017) Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 25. oktober 2016 Del Skrevet 25. oktober 2016 Nåværende jobb går det vell alt i fra 5-15 minutter(5km), tidligere har jeg hatt lengre reisetid i andre jobber på 30-60 minutt. Da 3-4 mil pr vei. Hender jeg reiser i jobben også, da kan det ta fra timer til dager før jeg kommer meg på jobb. Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 25. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2016 Jeg har ulikt arbeidssted fra gang til gang. Som regel bruker jeg mellom 10 og 60 minutter hver vei. Da jeg hadde jobb på fast kontor brukte jeg 25 minutter hver vei. Det er nok helt normalt å bruke 45 minutter hver vei, i hvert fall når man er etablert og gjerne bor utenfor de mest sentrale områdene for å kunne ha plass til familie. Noen bruker også betydelig lenger tid. Faren min har ofte hjemmekontor, men ellers pendler han fra Halden til Oslo, som er to timer hver vei. Hvordan synes han at det er å kjøre så langt og mye hver gang da? @rest: Takker for info! Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 25. oktober 2016 Del Skrevet 25. oktober 2016 Fra jeg åpner døra... Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 25. oktober 2016 Del Skrevet 25. oktober 2016 Jeg har ulikt arbeidssted fra gang til gang. Som regel bruker jeg mellom 10 og 60 minutter hver vei. Da jeg hadde jobb på fast kontor brukte jeg 25 minutter hver vei. Det er nok helt normalt å bruke 45 minutter hver vei, i hvert fall når man er etablert og gjerne bor utenfor de mest sentrale områdene for å kunne ha plass til familie. Noen bruker også betydelig lenger tid. Faren min har ofte hjemmekontor, men ellers pendler han fra Halden til Oslo, som er to timer hver vei. Hvordan synes han at det er å kjøre så langt og mye hver gang da? Han tar toget og påstår at det er helt greit. Han bodde jo nærmere før og valgte å flytte dit selv, så han kommer i hvert fall aldri til å innrømme at det er slitsomt å stå opp klokka 0430 for å være på kontoret til vanlig tid. 1 Lenke til kommentar
kaldviking Skrevet 25. oktober 2016 Del Skrevet 25. oktober 2016 Bruker ca. 5 minutter til jobb på sykkel, litt avhengig av trafikk og folk langs veien. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. oktober 2016 Del Skrevet 26. oktober 2016 2 timer med buss-tog-buss og 35 min med bil. Anonymous poster hash: 0f10b...55d Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 26. oktober 2016 Del Skrevet 26. oktober 2016 2 timer med buss-tog-buss og 35 min med bil. Anonymous poster hash: 0f10b...55d Bør vurdere å flytte eller bytte jobb.. Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 27. oktober 2016 Del Skrevet 27. oktober 2016 55 minutter til jobb, 60 minutter hjem igjen. Til/fra utgangsdøra til kontordøra. Det er altså litt bedre synkronisering med tbanen om morgenen. Hvis jeg kjører tar det 30 minutter (med noe kø, jeg kjører gjennom Brynstunellen). Jeg kjører en eller to dager i uken, når jeg skal direkte på skytebanen etter jobben. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå