-MarL- Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Finnes det noen gratis sider som for eksempel home.no? home.no funker ikke det hele tatt, de sender feil passord til meg. Lenke til kommentar
oleisbest Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Bruk søkefunksjonen i forumet! Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Gratise? Uansett, home.no og start.no skulle gjøre jobben. Lenke til kommentar
PT Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 http://forum.hardware.no/index.php?showtop...dpost&p=1226454 Lenke til kommentar
-MarL- Skrevet 28. november 2003 Forfatter Del Skrevet 28. november 2003 (endret) Gratise? Uansett, home.no og start.no skulle gjøre jobben. home.no funker jo ikke, kommer en beskjed at passord er feil hele tiden. Eller er det noen instilinger på ftp clienten må om gjøres? har settpå FAQen på home.no , men det funker ikke i det hele tatt. Takk for den linken PT Endret 28. november 2003 av [MarL] Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 http://forum.hardware.no/index.php?showtop...dpost&p=1226454 jaa!! hvis du ikke har lest tråden står der altså at home.no.net /start.no) er en gratis server (må bare betale 10 kr i form av sms) som støtter php og er raskere og merstabil en home.no. hadde home.no før, er mye mer fornøyd med home.no.net (start.no) PS! søk gjennom forumet før du legger inn et nytt innlegg! Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Jeg har prøvd å regge meg hos start.no, men jeg klarer ikke å logge meg på ftp'en deres. Sjekket i FAQ, og fant ut at jeg skulle sende de en SMS, men jeg får bare svar om at jeg ikke er i databasen eller noe sånt. Kan fremdeles ikke logge på FTP'en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå