Bytex Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 (endret) Det har vært slik hele tida med Radeon 9800 Pro-kortet. I Device Manager ser jeg et Primary og et Secondary Radeon-kort, og når jeg installerer drivere (catalyst eller omega) må jeg installere driveren 2 ganger, en gang for hvert "kort". Det skjer selvsagt automatisk, men andre gangen står det "The software you are installing for this card Radeon Pro - Secondary is not WHQL certified" Akkurat den siste biten (WHQL) skiter jeg i, den installerer hovedsaklig 2 skjermkort selv om jeg bare har ett. Hvorfor skjer dette? Har det noe med mulighet til å kjøre 2 skjermer samtidig? Det gjør jo ikke jeg. Kan disse få noen konflikt med hverandre? Endret 28. november 2003 av Bitex Lenke til kommentar
thehunger Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Er det ikke fordi kortet ditt kan ha tilkoblet to skjermer (en via DVI, en via VGA)? Du kan ha to skjermer og med feks. WinXP utvide desktoppen slik at den dekker over begge skjermer. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Den Gjør alltid det, det er sånn hos alle. Det er vel, som jeg har forstått det , skiller den mellom vanlig vga utgang og Dvi utgangen. her ikke noe mer og si enn det. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. november 2003 Forfatter Del Skrevet 28. november 2003 Håkay, da bryr jeg meg ikke om det. Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå