Helvetica Skrevet 25. oktober 2016 Del Skrevet 25. oktober 2016 Jeg har videofiler på min maskin (i dette tilfellet .mkv-filer) som jeg gjerne skulle fått streamet direkte til min Samsung smart-TV uten bruk av kabler eller f.eks Apple TV. Aller helst med tilhørende .srt-filer for teksting. Er det noen som vet hvordan jeg kan få gjort dette på en god og enkel måte? :-) På f.eks Popcorn Time kan jeg jo bare trykke på "Stream on Samsung-TV" - så går det som smurt, og det sendes til TVn. Har prøvd å gjøre noen Google-søk, men finner bare tips om Apple TV eller Chromecast... Takk for svar :-) Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 25. oktober 2016 Del Skrevet 25. oktober 2016 What Is UPnP and How Do I Use it to Stream Media to My TV? http://lifehacker.com/5803975/what-is-upnp-and-how-do-i-use-it-to-stream-media-to-my-tv Lenke til kommentar
Merko Skrevet 25. oktober 2016 Del Skrevet 25. oktober 2016 Mulig Plex har støtte for det? Ellers vil jeg jo absolutt anbefale en Chromecast. de er jo rimlige også nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå