Smedsrud Skrevet 25. oktober 2016 Del Skrevet 25. oktober 2016 Xiaomi realiserer sin konsepttelefon ved hjelp av norsk sensorteknologi.Her er Xiaomi Mi MIX Lenke til kommentar
Ham&Cheese Skrevet 25. oktober 2016 Del Skrevet 25. oktober 2016 Hvor ligger frontkameraet på Mi MIX...? 1 Lenke til kommentar
maftrix Skrevet 25. oktober 2016 Del Skrevet 25. oktober 2016 Har Mi Mix hele 44mAh, noe som skal holde til en hel dags bruk høres det ut som om det har gått litt vel fort i svingene for journalisten Lenke til kommentar
kaka_InnleggNO Skrevet 25. oktober 2016 Del Skrevet 25. oktober 2016 Hvor ligger frontkameraet på Mi MIX...? På bildet av tlf ser du kameraet nederst i høyre hjørne. Lenke til kommentar
troutmaster Skrevet 25. oktober 2016 Del Skrevet 25. oktober 2016 Kan man definere inaktive felter rundt kantene... ser jo fint ut men hvor praktisk er det? 1 Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 25. oktober 2016 Del Skrevet 25. oktober 2016 Kan bli litt vanskelig å holde denne mobilen uten å komme borti panelet. Så er den jo kjempe diger da. Min OnePlus3 er mer enn stor nok! Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 25. oktober 2016 Del Skrevet 25. oktober 2016 Kan man definere inaktive felter rundt kantene... ser jo fint ut men hvor praktisk er det? Var det jeg også lurte på. 1 Lenke til kommentar
Bottekott Skrevet 25. oktober 2016 Del Skrevet 25. oktober 2016 Kan man definere inaktive felter rundt kantene... ser jo fint ut men hvor praktisk er det? Er dette ett problem på dagens edge telefoner? Lenke til kommentar
RaySoft Skrevet 25. oktober 2016 Del Skrevet 25. oktober 2016 Blir jo helt latterlig å ikke ha høyttaler der man plasserer øret sitt. Hvorfor ikke ha høyttaleren på baksiden da? Snur bare tlf når man skal ringe. Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 25. oktober 2016 Del Skrevet 25. oktober 2016 Kan man definere inaktive felter rundt kantene... ser jo fint ut men hvor praktisk er det? Er dette ett problem på dagens edge telefoner? Helt klart. Edge-modellene til Samsung er håpløst upraktiske. Noen synes kanskje det ser lekkert ut, men det er bare en tøysete (og fordyrende!) gimmick. Jeg vil ha litt kant rundt (den flate) skjermen min, jeg. 5 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. oktober 2016 Del Skrevet 25. oktober 2016 (endret) Kan man definere inaktive felter rundt kantene... ser jo fint ut men hvor praktisk er det? Spent på hvordan dette løses i praksis ja. Kan ikke si S7 Edge er deilig å bruke uten ett tynt deksel. Ikke bare pga. hvor tynn den er, men også kantene man fort kan komme borti under bruk. Endret 25. oktober 2016 av Mala Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 25. oktober 2016 Del Skrevet 25. oktober 2016 Alt med måte da. Både iPhone 7 og Google Pixel har litt for tykk ramme rundt skjermen synes jeg. Lenke til kommentar
J_Gagarin Skrevet 25. oktober 2016 Del Skrevet 25. oktober 2016 Hvor ligger frontkameraet på Mi MIX...? Hvor tror du? På fronten kanskje? Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 25. oktober 2016 Del Skrevet 25. oktober 2016 Den var jo ddritnasen, angrer nesten kjøpet av s7 edge. Eneste som er er at jeg er usikker på åssen den der i beuk da den ikke er buet bak lik edgen. Buen bak på edgen er denneneste grunnen til at skjermen funker for min del. Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 25. oktober 2016 Del Skrevet 25. oktober 2016 (endret) 4000 RMB er forøvrig 4800 kr. Pluss moms så er den fremdeles temmelig billig med tanke på hva som er inni den. Til de som er usikker på om den blir for stor, selv om skjermoverflaten er mye større enn på andre telefoner, så er det langt i fra sikkert at totalstørrelsen blir betydelig større enn for eksempel en S7. Enda mer interessant er det at dette kan gi 5"+ skjermer i enheter på samme størrelse som de som har 4.5" i dag. Flott for de med små hender, altså. Endret 25. oktober 2016 av Pseudopod 1 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 25. oktober 2016 Del Skrevet 25. oktober 2016 Kan man definere inaktive felter rundt kantene... ser jo fint ut men hvor praktisk er det? Er dette ett problem på dagens edge telefoner? Nei, det er ikke et problem i det hele tatt. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 25. oktober 2016 Del Skrevet 25. oktober 2016 (endret) Kan man definere inaktive felter rundt kantene... ser jo fint ut men hvor praktisk er det? Er dette ett problem på dagens edge telefoner? Helt klart. Edge-modellene til Samsung er håpløst upraktiske. Noen synes kanskje det ser lekkert ut, men det er bare en tøysete (og fordyrende!) gimmick. Jeg vil ha litt kant rundt (den flate) skjermen min, jeg. Som en faktisk eier av S7 Edge, så er jeg noe uenig. Joda, jeg kjøpte den mest pga designet, men det er også noe som heter "palm rejection" (touchpaden på laptopen din har dette) som vil si at telefonen vet forskjellen på kanten av hånden din og fingen din. Slik klarer den å unngå at man trykker feil på alt mulig rart. Nå er ikke denne teknologien perfekt, så uhell skjer absolutt, men ikke til det punktet hvor jeg angrer på kjøpet. Jeg kjøper neppe S8 Edge, men det blir helt sikkert en S9 Edge på meg når den tid kommer, så jeg, og sikkert 95% av Edge-eiere har ikke noe problem med dette, for ellers hadde man lest mye om dette på XDA, Reddit osv. Edge er også mye mer populær enn den flate versjonen, så tallene alene sier sitt. Endret 25. oktober 2016 av µT. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 25. oktober 2016 Del Skrevet 25. oktober 2016 Kan man definere inaktive felter rundt kantene... ser jo fint ut men hvor praktisk er det? Var det jeg også lurte på. Kan man definere inaktive felter rundt kantene... ser jo fint ut men hvor praktisk er det? Er dette ett problem på dagens edge telefoner? Palm rejection er en ting, så det er ikke et veldig stort problem, nei. Det er dog ikke perfekt, så uhell skjer innimellom. Vi får se om Xiaomi får til noe skikkelig palm rejection, for ellers blir dette tungvindt. Lenke til kommentar
wailer Skrevet 25. oktober 2016 Del Skrevet 25. oktober 2016 Skal en tur til Beijing i midten av november, skal ikke se bort i fra at jeg kommer hjem med ny tlf Lenke til kommentar
mna Skrevet 25. oktober 2016 Del Skrevet 25. oktober 2016 Har s7 uten edge å er plaget med at håndflaten kommer borti å utførerer støff. Så med mindre det er off by defult er det ikke på non edge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg