Uferdig Setnin Skrevet 25. oktober 2016 Del Skrevet 25. oktober 2016 Hei!Jeg sliter med å forstå hvordan MagicInfo settes opp på en TV. Er det ett slags type OS som du installerer på en minnepenn? Eller er det pre-installer på alt av Samsung sine skjermer? Og har MagicInfo noen krav til skjermene, eller kan alle typer skjermer brukes? Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 25. oktober 2016 Del Skrevet 25. oktober 2016 For meg ser det ut til at du må koble en egen PC med Windows eller Mac OS på skjermen. Lenke til kommentar
Dapp47 Skrevet 25. oktober 2016 Del Skrevet 25. oktober 2016 (endret) Hei! Jeg sliter med å forstå hvordan MagicInfo settes opp på en TV. Er det ett slags type OS som du installerer på en minnepenn? Eller er det pre-installer på alt av Samsung sine skjermer? Og har MagicInfo noen krav til skjermene, eller kan alle typer skjermer brukes? Ta en titt på denne. De første 2 min er aktuelt for spørsmålet ditt Endret 25. oktober 2016 av Dapp47 1 Lenke til kommentar
Uferdig Setnin Skrevet 25. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2016 ref 1:45 , så alt jeg trenger er altså en skjerm med ethernet kontakt (evt usb) da vi har en MagicInfo server ifra før? Lenke til kommentar
Dapp47 Skrevet 25. oktober 2016 Del Skrevet 25. oktober 2016 ref 1:45 , så alt jeg trenger er altså en skjerm med ethernet kontakt (evt usb) da vi har en MagicInfo server ifra før? Du må ha en klient kjørende også, slik jeg forstår det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå