Petter Lønningen Skrevet 25. oktober 2016 Del Skrevet 25. oktober 2016 Paper Mario er tilbake, bedre enn på lenge.ANMELDELSE: Paper Mario: Color Splash Lenke til kommentar
lardvader Skrevet 25. oktober 2016 Del Skrevet 25. oktober 2016 Var klar over at jeg har hoppet over utgivelsen på 3DS, men har gått meg hus forbi at det skulle komme Paper Mario til WiiU. Dette må jeg faktisk bare ha!!! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 25. oktober 2016 Del Skrevet 25. oktober 2016 Jeg er litt delt på midten hva gjelder Color Splash. Som nevnt i anmeldelsen er grafikken, musikken og humoren veldig bra. Det er selve kampene som trekker ned og gjør at jeg mister motivasjonen til å spille videre. Man får lite igjen for å gå i kamp, så hvorfor skal jeg da bruke to minutter på det når jeg kan unngå det? Eller, hvis jeg kan unngå det. De har ofte plassert fiender sånn at det er vanskelig å snike seg forbi. Jeg ser for meg at kampsystemet til Super Paper Mario hadde passet bedre og gitt spillet bedre flyt, eller at de gjeninnførte XP for å motivere spilleren til å gå i kamp. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå