Gå til innhold

Morrowind

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig lenge siden jeg har spillet Morrowind, men jeg kan vagt huske at et av de første oppdragene for Fighters Guild i Balmora, der skal man til en eggminig cave like utenfor Balmora og lete etter noen folk... Inne i den hulen er det et par menn som angriper deg osv... Mener å huske at jeg fant en dagger der inne som jeg brukte veeeeldi lenge fremover i spillet. Kan også huske at jeg kun kjøre one handed, jeg døde alt for fort og for ofte med two handed, det blei for tregt for meg...

Lenke til kommentar

få opp sneak skills på 100.

dra til ghostdgate,

der hos smeden med høy sneak skill så kan du sjæle "fy meg tenke seg å oppfordre til sånt"

småfet glassrustning deler. samt et par andre heavy rustnings deler.

ser du deg rundt i ghostgate bygget så kan du finne andre ting. som du kan selge.

kort sagt, verd å gjøre tidlig å spillet, så fort du har en high sneak skill

MR_T

Lenke til kommentar

Du Burde Prøve å finne noen Daedric dyrkere.

De har som oftest et eller annet altar som de har noen ruby eller emerald osv. ta en slik ting som ligger i en bolle og så dukker det opp en daedra.

Drep han og ta våpenet hans. Våpnene dems er best, er du heldig får du tak i et longsword eller claymore, disse kan du selge for sinnsykt mye penger.

Lenke til kommentar

Jeg er litt på utkikk etter en kjøpmann med litt grunker. Har fullt i ting jeg skulle ha solgt, som bare tar opp plass (blandt annet en staff som er verdt 10k). Jeg har kun funnet en med 1500 eller noe i den duren, noe som rett og slett ikke holder i det hele tatt...

Lurer også på om dere vet om en magiker et eller annet sted som har noen fine spells jeg kan kjøpe (til enchanting av våpen)

Lenke til kommentar

Er du heldig så møter du en Golden Saint som du kan ta våpnene fra, de har alltid et eller annet snadder å by på.Enten Glass, Ebony eller noe annet.

JEg har kjøpt et hus men jeg finner det ikke! er det noen som vet hvor det er?

Det blir beskrevet som "Rethan Manor" jeg har kjøpt land deed i Hlalu Treasury i Vivec.

Lenke til kommentar
Du Burde Prøve å finne noen Daedric dyrkere.

De har som oftest et eller annet altar som de har noen ruby eller emerald osv. ta en slik ting som ligger i en bolle og så dukker det opp en daedra.

Drep han og ta våpenet hans. Våpnene dems er best, er du heldig får du tak i et longsword eller claymore, disse kan du selge for sinnsykt mye penger.

Er ikke kjøpmenn som har så sinnsykt mye penger som de er verdt da...

Jeg er litt på utkikk etter en kjøpmann med litt grunker. Har fullt i ting jeg skulle ha solgt, som bare tar opp plass (blandt annet en staff som er verdt 10k).

Gjør som meg: Bruk editoren, lag en kjøpmann med en bunch med penger, og selg dette til han. Det kan jo sevlfølgelig virke litt kjipt, men det er nå det jeg har gjort... Én ting skal nå jeg ha helt klart: EDITOREN RUULER!!!! :thumbs::thumbs::thumbs: Når man får den med spillet, så må man jo bruke den... Har aldri prøvd en gøyere editor! Man kan jo endre hele spillet... Lag et nytt Morrowind! Eller... blir kanskje litt vanskelig, men det er mulig!

Men som sagt: Daedric weapons er de beste! Jeg så en Daedric Axe av et eller annet slag, hadde 80 i max attack... Phew! :D

Den var litt treg da...

Endret av ProZaC
Lenke til kommentar

nei det husker jeg desverre ikke :no:

Skal prøve å finne det ut for deg senere, men det blir nokk ikke i dag. Har rota meg langt borti hutti-heita på et oppdrag og det tar LANG tid å komme seg til en by med transport.

Noen som vet hvordan man enkelt kommer opp i levels?

jeg har spilt lenge og dreper alt jeg kommer over og har masse gull og skils, men jeg er i lav level omlag 20 :thumbdown: . Går det ann å kjøpe experience f.eks?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...