Harald Brombach (digi.no) Skrevet 25. oktober 2016 Del Skrevet 25. oktober 2016 Microsoft advarer mot falske blåskjermer Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 25. oktober 2016 Del Skrevet 25. oktober 2016 (endret) Ja, burde være lett å se, en større bedrift som faktisk lar folk ta kontakt med kompetente mennesker over telefon på en enkel måte er jo helt virkelighetsfjernt i disse dager. AtW Endret 25. oktober 2016 av ATWindsor 5 Lenke til kommentar
ozone Skrevet 25. oktober 2016 Del Skrevet 25. oktober 2016 Hehe, så sant så sant! For å virke mer troverdig burde jo de latt deg sitte i telefonkø i en halvtime før du fikk snakke med noen 4 Lenke til kommentar
Rune Lysø Skrevet 25. oktober 2016 Del Skrevet 25. oktober 2016 Men hva gjør vi for å komme oss ut av uføret? 1 Lenke til kommentar
Harald Brombach (digi.no) Skrevet 25. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2016 Men hva gjør vi for å komme oss ut av uføret? Takk, det burde ha stått i artikkel (har lagt det til nå): Microsoft anbefaler å skanne pc-en med Windows Defender Offline: https://support.microsoft.com/en-us/help/17466/windows-defender-offline-help-protect-my-pc 3 Lenke til kommentar
asshole Skrevet 25. oktober 2016 Del Skrevet 25. oktober 2016 "deaktivering av Oppgavebehandlingen" Er det mulig å deaktivere ctrl + alt + delete? Lenke til kommentar
BillWill Skrevet 26. oktober 2016 Del Skrevet 26. oktober 2016 Jeg fikk akkurat en sånn blåskjerm, men vet ikke om den faktisk var falsk. Det var en strekkode og en windows url (som jeg glemte å ta bilde av), men ikke noe telefonnummer. Lenke til kommentar
BillWill Skrevet 26. oktober 2016 Del Skrevet 26. oktober 2016 Noen som vet om det jeg beskrev over er en en falsk blåskjerm? Lenke til kommentar
ozone Skrevet 26. oktober 2016 Del Skrevet 26. oktober 2016 Hvis det var en blåskjerm uten telefonummer, så var det enten en ekte blåskjerm, eller en phishing-blåskjerm laget av en stokk dum svindler. Lenke til kommentar
EremittPåTur Skrevet 26. oktober 2016 Del Skrevet 26. oktober 2016 Men hva gjør vi for å komme oss ut av uføret? Linux Lenke til kommentar
spillhekta Skrevet 26. oktober 2016 Del Skrevet 26. oktober 2016 Noen som vet om det jeg beskrev over er en en falsk blåskjerm? Den er helt trygg, URLkode brukes til å søke opp feilkode på nettet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå