olefurz Skrevet 26. oktober 2016 Del Skrevet 26. oktober 2016 Hvor lang er single player kampanjen til battlefield 1? Er den verdt det? Jeg spiller ikke multiplayer Kjøper du origin access får du 10 timer spilletid for rundt 30kr. Det burde være mer enn nok til å komme seg igjennom singleplayer Lenke til kommentar
dickidickdickens Skrevet 26. oktober 2016 Del Skrevet 26. oktober 2016 Den latterlige rustningen er vel dessverre en del av MP delen også?Jeg tror faktisk ikke den er like "super mech" som i singleplayer. Men jeg har forskjellige krav til singleplayer og multiplayer. Hadde jeg foretrukket mindre WW2 feel i multiplayer. Helt klart men jeg overlever da det er gøy. Men i singleplayer hadde de mulighetene til å i hvertfall ha et snev av historisk korrekt het. Noe de dreit i og om mulig er singleplayer enda verre enn multiplayer. Hvorfor skulle de lage WW2 feeling i et WW1 spill? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 26. oktober 2016 Del Skrevet 26. oktober 2016 Den latterlige rustningen er vel dessverre en del av MP delen også?Jeg tror faktisk ikke den er like "super mech" som i singleplayer. Men jeg har forskjellige krav til singleplayer og multiplayer. Hadde jeg foretrukket mindre WW2 feel i multiplayer. Helt klart men jeg overlever da det er gøy. Men i singleplayer hadde de mulighetene til å i hvertfall ha et snev av historisk korrekt het. Noe de dreit i og om mulig er singleplayer enda verre enn multiplayer. Hvorfor skulle de lage WW2 feeling i et WW1 spill? Ikke spør meg, det er dice som lagde spillet slik. Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 26. oktober 2016 Del Skrevet 26. oktober 2016 Kan man spille hele singelplayer på alliert side? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå