Gå til innhold

Lønn om høsten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Godt komponert i naturtro farger der jeg velger V1. Jeg kunne godt tenkt meg å være foruten bilen. Menneskene gir bildet litt liv. Jeg ser du bruker vidvinkel. Jeg bruker en funksjon i LR og retter opp bildene. Men det er jo en smaksak. Jeg synes du skal vurdere Lightroom. Jeg kjøpte dette på foto.no i bruktmakedet for en billig penge. Det var selvsagt ubrukt. Her finner alt jeg har bruk for som amatør. Jeg har tidligere brukt det store Adobeprogrammet, men syntes dette ble for tidkrevende og vanskelig.

Mvh Gunnar

• Liker 1
Lenke til kommentar

Godt komponert i naturtro farger der jeg velger V1. Jeg kunne godt tenkt meg å være foruten bilen. Menneskene gir bildet litt liv. Jeg ser du bruker vidvinkel. Jeg bruker en funksjon i LR og retter opp bildene. Men det er jo en smaksak. Jeg synes du skal vurdere Lightroom. Jeg kjøpte dette på foto.no i bruktmakedet for en billig penge. Det var selvsagt ubrukt. Her finner alt jeg har bruk for som amatør. Jeg har tidligere brukt det store Adobeprogrammet, men syntes dette ble for tidkrevende og vanskelig.

Mvh Gunnar

Hei Gunnar :)

Jeg tror kanskje jeg lander på Lightroom, jeg skal se om jeg kan laste ned en testversjon så jeg får se på det, prøve litt.

Jeg kan rette opp sidene i Snapseed også nå, men på dette bildet tenkte jeg faktisk ikke over det.

Veldig hyggelig du kommer med tips og råd til meg,jeg trenger det. :)

Lenke til kommentar

Fargene om høsten er så fine - flott presentert her :)

Ja,det er flotte farger om høsten, og i år har det vært ekstremt flott! Sikkert litt fordi det ikke har blåst noe før nå i dag, men nå er det visst slutt på 3-4 uker uten vind og bare sol. Nå venter vind, regn og vanlig høstvær...:(

Lenke til kommentar

Jeg tenkte nok beskjæring høyre og venstre på V1, men ikke så drastisk som V2.

Men det ble definitivt spennende og interessant med to nesten like trekanter der himmelen fikk lov å utgjøre den ene.

Roar

V2 er ikke en beskjæring av V1, det er et eget bilde som ikke er beskjært i det hele tatt.

Tenkte du å skjære vekk bilen? Den var irriterende.., men da kommer personen litt langt ut i kanten synes jeg. På høyresiden tenkte du å kutte igjen himmelen?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Flotte og fargerike høstbilder der jeg likte godt bruken av lys/skygger i v1 , men falt fullstendig for komposisjonen i v2 . Det blir mi favoritt her .

Mvh

Alec

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...