Gunnar Fagerli Skrevet 24. oktober 2016 Del Skrevet 24. oktober 2016 Sidensvanser Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 24. oktober 2016 Del Skrevet 24. oktober 2016 Flott portretterte fugler , den ene sågar med et insekt den har fanget . Kunne ha tenkt meg mer med i underkant og kanskje noe mer i høyrekanten også . Men det er ikke alltid like lett i kampes hete å få med alt . Mvh Alec Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 25. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2016 Takk for det Alec. Jeg er enig, men det er alt jeg hadde. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 25. oktober 2016 Del Skrevet 25. oktober 2016 Godt gjort å få til dette på frihånd i farta. Nydelige fugler som er artige å få besøk av. Jeg synes fargetonen er litt feil i bildet, det er liksom litt for mye grønn/gul. En ser det både på bakgrunnen, men like mye på bærene som jeg hadde villet ha rødere. Det ser ut som den ene har tenkt å rappe maten til den andre Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 25. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2016 Takk for det Helene! Bildet er tatt for nøyaktig tre år siden gjennom kjøkkenvinduet i et tre som jeg tok ned i forrige uke. Det har ligget i arkivet, og da jeg i går fikk besøk av sidensvansene dukket ideen opp om å legge ut bildet. som jeg ikke har vist tidligere. Jeg får skylde på kjøkkenvinduet, men er helt enig i vurderingen din av dette low key bildet :-) Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 25. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2016 Jeg mente selvsagt high key, Nå fikk jeg en kommentar til :-) Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 25. oktober 2016 Del Skrevet 25. oktober 2016 Flott fangst dette... nydelige fugler Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 25. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2016 Flott fangst dette... nydelige fugler Takk! Jeg er ute med fotoapparatet i det nydelige været og kommenterer fra mobilen. I morgen er det meldt værskifte. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg