lasse_hansen87 Skrevet 24. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2016 (endret) Hei sann. Har et kjempe irriterende problem, har Eidsberg Sparebank, og alt går bra, alt fra å logge inn og titte i nettbanken. Men når jeg skal betale regning, så fyller jeg inn konto nr, kid, dato, osv. Men når jeg skal skrive i ruta hvor jeg skriver summen som skal trekkes/betales, da lukker hele nettleseren seg, og hopper til skrivebordet. Skjer stort sett hele tiden, etterhverandre, når jeg prøver å logge inn igjen, kommer til samme punkt hver gang.. Hva kan dette skyldes? Har ikke vært slik bestandig. Edit: Bruker Edge nettleseren, har gjort dette bestandig og har fungert helt fint før Endret 24. oktober 2016 av lasse_hansen87 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 25. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2016 Hva med å prøve å bruke Internett Explorer, bare for å utelukke Edgen som feilkilde? Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 25. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2016 Eller Firefox? Eller Chrome? Det kommer stadig oppdateringer til Edge, så det er godt mulig at det er 'noe nytt' som gjør at den crasher nå. At det har virket før er ingen garanti for at det skal virke i dag. (Send gjerne en beskjed til nettbanken om at det crasher, så får de noe å jobbe med.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå