Nixration Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Jeg driver å spiller Morrowind for tiden, men jeg mangler et bra våpen! Hvor kan jeg kjøpe et bra våpen? Lenke til kommentar
Nixration Skrevet 28. november 2003 Forfatter Del Skrevet 28. november 2003 Sorry! Denne threaden skulle egenlig ligge under generelt! Lenke til kommentar
MR_T Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 samme som i stad, ghostgate finner du noe småbra.? duger hvertfall. MR_T Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 (endret) Hvorfor starter du ny thread? Endret 29. november 2003 av ProZaC Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Eneste grunnen til å starte en ny tråd som synes meg å være sannsynlig, må være at han ikke finner den gamle igjen. Her er den: http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=174539&hl= En enkel måte å finne igjen tråder du tidligere har deltatt i, er å søke etter ditt nick ("søk etter brukernavn", eller noe sånt) i alle forum. Prøv det, så slipper du å kaste vekk gode svar ved å opprette nye tråder. Du får sikkert draget på det etter hvert. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Eneste grunnen til å starte en ny tråd som synes meg å være sannsynlig, må være at han ikke finner den gamle igjen. Ikke finner den gamle igjen? 1: Trykk på "Mine innlegg" i menyen til venstre 2: Søk på forumet etter noe tekst man husker fra threaden, eller søk på tittelen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå