SeaLion Skrevet 24. oktober 2016 Del Skrevet 24. oktober 2016 På begge Mac-ene mine, som begge har macOS 10.12.1 Sierra, kommer nå dialogmeldingen "Kan ikke koble til iCloud-musikkbibliotek" opp hele tiden. Når man lukker dialogboksen ved å klikke på OK, så dukker det opp en ny likelydende dialogboks få sekunder senere.Dette er nytt av dagen (skjedde både før og etter dagens systemoppgradering). Jeg har prøvd å slå av og på iCloud, restartet Mac-en, iTunes og lignende.Noen flere som opplever dette (felles trøst)?Noen som har hatt dette problemet og har funnet en løsning? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå