Gå til innhold

Kan ikke koble til iCloud-musikkbibliotek


Anbefalte innlegg

På begge Mac-ene mine, som begge har macOS 10.12.1 Sierra, kommer nå dialogmeldingen "Kan ikke koble til iCloud-musikkbibliotek" opp hele tiden. Når man lukker dialogboksen ved å klikke på OK, så dukker det opp en ny likelydende dialogboks få sekunder senere.

Dette er nytt av dagen (skjedde både før og etter dagens systemoppgradering). Jeg har prøvd å slå av og på iCloud, restartet Mac-en, iTunes og lignende.

Noen flere som opplever dette (felles trøst)?
Noen som har hatt dette problemet og har funnet en løsning?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...