Gå til innhold

ps4 ytelse problemer, lav FPS ved bf4 og bf1

dan83

Anbefalte innlegg

hei,

virker som 32 spillere er maks antall min PS4 takler, uten att FPS skal bli såpass lav att det til tider blir så hakkete og ujevnt at det rett og slett ikke er spill bart. Dette gjelder både BF4 og nye BF1. Kan bare glemme å spille på servere med 64 spillere. Domination med 40 spillere, på bf1, funker også dårlig.

Har prøvd bf4 på 3 forskjellige nettverk, men ikke gjort noe forskjell, så kan det eventuelt være noe problemer med min PS4? Singel player går helt problemfritt på begge spillene, så hadde vært merkelig hvis det var noe hardware feil. Har den digitale versjonen av begge spillene, hvis det skulle spille noe rolle?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har selv ikke hatt noen problemer i bf1, frameraten er dønn solid for min del, vet dog ikke om sshd disken har noe å si og jeg kjører alltid kablet internett

Med 64 spillere online?

Jeg og flere andre registrere i hvertfall heftige drops i kampens hete i BF1. Nå er jeg kanskje ekstra var på dette da jeg nylig har brakt flere uker på PC og fps melom 120-144 + g-sync. Så det var jævlig rart og gå tilbake til konsoll og TV. Krever en del innkjøring :p

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Du har kablet internett helt til PS4 ?

Bruker trådløst nett, men har spilt via kabel tidligere og har ikke gjort noe som helst forskjell. Forstår ikke helt, virker som noen kan kjøre online spill som BF uten særlig problemer, mens andre opplever meget dårlig FPS til tider. Er det virkelig så store ytelse forskjeller på PS4 enheter, eller hva annet kan det eventuelt være?

Lenke til kommentar

Hvis trådløsen din er like god som kabel sier det vel mer om internet-koblingen enn om kvalieten på trådløsen. Hos meg er det i alle fall natt og dag i forskjell. Har du prøvd koblingstesten på wlan og lan på PS4 og sammenlignet up og down speed ?

Lenke til kommentar

har selv ikke hatt noen problemer i bf1, frameraten er dønn solid for min del, vet dog ikke om sshd disken har noe å si og jeg kjører alltid kablet internett

Med 64 spillere online?

Jeg og flere andre registrere i hvertfall heftige drops i kampens hete i BF1. Nå er jeg kanskje ekstra var på dette da jeg nylig har brakt flere uker på PC og fps melom 120-144 + g-sync i andre spill. Så det var jævlig rart og gå tilbake til konsoll og TV. Krever en del innkjøring :p

Lenke til kommentar

Hvis trådløsen din er like god som kabel sier det vel mer om internet-koblingen enn om kvalieten på trådløsen. Hos meg er det i alle fall natt og dag i forskjell. Har du prøvd koblingstesten på wlan og lan på PS4 og sammenlignet up og down speed ?

Vet ikke, men når jeg tar tester nettet via PS4, så skal det være mer en innenfor for å spille online. Vet ikke helt hvor kjapt nett man man burde ha for slikt?

Men har derimot merket att visse brett "lugger" mer en andre, så da er det vell heller mer ett ytelse problem, skulle jeg tro?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...