Roar F. Skrevet 24. oktober 2016 Del Skrevet 24. oktober 2016 Nordkapp Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 24. oktober 2016 Del Skrevet 24. oktober 2016 Fine lag i bildet og med et herlig lys. Synes det ble fint. Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 25. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2016 Fine lag i bildet og med et herlig lys. Synes det ble fint. Takk for hyggelig kommentar. Motivet var borte to minutter etter jeg tok bildet, for sola holdt på å gå bak noen fjell i nord. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 25. oktober 2016 Del Skrevet 25. oktober 2016 Dette kommer utvilsomt best fram mot mørk grå bakgrunn. Lag på lag er nevnt. Sjatteringene i diverse farger på det fremste og bakerste feltet er kanskje det som virkelig gjør bildet likevel - eller er det bare steingale meg som ser det slik. Roar Lenke til kommentar
h-a Skrevet 25. oktober 2016 Del Skrevet 25. oktober 2016 Spennende landskap der. Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 25. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2016 Dette kommer utvilsomt best fram mot mørk grå bakgrunn. Lag på lag er nevnt. Sjatteringene i diverse farger på det fremste og bakerste feltet er kanskje det som virkelig gjør bildet likevel - eller er det bare steingale meg som ser det slik. Roar Det er vel som man ser det, bokstavelig talt. Det jeg så var linjer og de veldig spesielle lysforholdene. Noen minutter senere lå hele det nære området i skygge. Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 25. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2016 Spennende landskap der. Takk for kommentar! :-) Ja det er nakent som "på månen" nesten, enda vi ikke var mange meter over havnivå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg