halohalo Skrevet 24. oktober 2016 Del Skrevet 24. oktober 2016 Noen som har en metode å komme seg inn på sperrede sider på ett nettverk? PS, er ikke på skolen så det er ikke vits å nevne. Har prøvd flere proxy sider men det er og sperret. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 24. oktober 2016 Del Skrevet 24. oktober 2016 bruk en VPN tjeneste, tunnelbear feks Lenke til kommentar
Mr.Crypto Skrevet 24. oktober 2016 Del Skrevet 24. oktober 2016 Hva slags sider skal du inn på? Lenke til kommentar
halohalo Skrevet 24. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2016 Youtube er for eks. sperret. Samme med NRK nett TV. Lenke til kommentar
halohalo Skrevet 24. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2016 bruk en VPN tjeneste, tunnelbear feks Kommer ikke inn på siden for å laste den ned. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 24. oktober 2016 Del Skrevet 24. oktober 2016 bruk en VPN tjeneste, tunnelbear feks Kommer ikke inn på siden for å laste den ned. Er du på et nett som kun tillater nettsider fra en whitelist eller noe? Lenke til kommentar
halohalo Skrevet 24. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2016 (endret) Vet ikke. Er på nettet til Hurtigruten. De har nok sperret streaming og "voksen" sider. Endret 24. oktober 2016 av halohalo Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 24. oktober 2016 Del Skrevet 24. oktober 2016 Vet ikke. Er på nettet til Hurtigruten. De har nok sperret streaming og "voksen" sider. ... mulig de kun tillater .no domener? Lenke til kommentar
Mr.Crypto Skrevet 24. oktober 2016 Del Skrevet 24. oktober 2016 http://www.xnade.no/proxy Usikker på om du kan streame igjennom den. Gi meg eventuelt tilbakemelding om det ikke går, så kan jeg se om jeg finner noe som virker bedre. Gir deg Tysk ip adresse. Lenke til kommentar
halohalo Skrevet 22. november 2016 Forfatter Del Skrevet 22. november 2016 Denne fungerer ikke. Har du noen fler? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå