FuglFøniks Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Hva tror du nå "tøffen"? Har du bestemt deg for noe, lurer du på noe? <<< - - - - - - - POST NR. 700!!! Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Hva tror du nå "tøffen"? Har du bestemt deg for noe, lurer du på noe? <<< - - - - - - - POST NR. 700!!! det er lite interssant i denne posten egentlig men en AMD XP2500+ NF7-S hovedkort 120gb disk Radeon 9600PRO 128DDR kort Chieftech kabinett med 360W strøm 2x256 DDR400 eventuelt 1x512DDR400, eller kjøpe DDR466, så er det mer fremtidsrettet. kan tenke meg du havner på rundt 7k med det oppsettet. ellers så er jo ASUS A7N8X deluxe et meget godt kort! noen 89x80mm kabinettvifter og en CoolerMaster Aero7+ er også et meget godt valg. + en 52x brenner da selvfølgelig, eventuelt kutte ned på noen av delene og heller kun kjøpe DVD brenner. vet at www.hmb.no selger en sony dvd brenner til 1000 kr! det er meget bra pris! i alle fall: Lykke til! Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 (endret) [quote name='fredriku' date='28/11/2003 : 14:48'] heller kun kjøpe DVD brenner. vet at www.hmb.no selger en sony dvd brenner til 1000 kr! det er meget bra pris! i alle fall: Lykke til! [/quote] Elkjøp har en meget god DVD-brenner (ja, seriøst) til 995,- . Den er fraktet gratis til butikkene deres og brenner CD-R på hele 40x (noe som holder lenge). Den støtter ikke DVD- bare DVD+ formatet, men det er ingen krise da + er billigst og mest brukt. Yter bra ifølge de testene jeg har lest også! EDIT: Jo, LiteOn har laget den... Endret 28. november 2003 av AMD-King Lenke til kommentar
tøffen dasque Skrevet 28. november 2003 Forfatter Del Skrevet 28. november 2003 Mange gode forslag her ja Jeg kommer nok til å gå for det dere har foreslått. Bare en liten ting: Hvordan er det med USB og Firewire på disse kortene(hvor mange av hver)? Igjen, takk for mye bra info TD Lenke til kommentar
AMD-guru #1 Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 vil du ha en fremtids rettet maskin så er vel Athlon 64 det beste alternativet... den platformen blir iallefall ikke føyset ut iløpet av kort tid.. desverre tilater vel ikke budsjettet ditt dette.. da det er svin dyrt... med det budsjettet (7laken).. hadde jeg helt klart godt for er AMD system (2500+ eller 2600+ barton..) Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 oppsettene ser jo forsåvidt greie ut. skulle du bestemme deg for å bruke litt mer penger på pcn kan jo en raptor som systemdisk være ok Lenke til kommentar
AMD-guru #1 Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Mange gode forslag her ja Jeg kommer nok til å gå for det dere har foreslått. Bare en liten ting: Hvordan er det med USB og Firewire på disse kortene(hvor mange av hver)? Igjen, takk for mye bra info TD er 2 USB porter på NF7-S.. men det følger med en bracket med flere USB porter og firewire.. Lenke til kommentar
AMD-guru #1 Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 oppsettene ser jo forsåvidt greie ut. skulle du bestemme deg for å bruke litt mer penger på pcn kan jo en raptor som systemdisk være ok heh.. ja en ganske god ide om du har råd.. Lenke til kommentar
tøffen dasque Skrevet 28. november 2003 Forfatter Del Skrevet 28. november 2003 Ja... Så var det disse pengene, da... Jeg må legge på, men sjekker forumet i morgen tidlig. Er det fler som har gode råd, evt. varianter av de oppsettene som har blitt foreslått - ikke nøl! Jeg trenger all den hjelp jeg kan få Ha en fin dag/kveld videre. TD. Lenke til kommentar
AMD-guru #1 Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 jeg vil anbefale deg å slenge i RAM fra GeIL... grafikkort fra hercules..hovedkort fra Abit.. + en CPU du selv velger.. AMD/INTEL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå