Torhild Jansen Skrevet 24. oktober 2016 Del Skrevet 24. oktober 2016 Sjarmøren. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
sussss Skrevet 24. oktober 2016 Del Skrevet 24. oktober 2016 Synes det sidste billede blev bedst..gode farver af den skønne lille fugl mvh Suss 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 24. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2016 Synes det sidste billede blev bedst..gode farver af den skønne lille fugl mvh Suss Takker Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 24. oktober 2016 Del Skrevet 24. oktober 2016 Jeg velger V1. Godt komponert! Mvh Gunnar 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 24. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2016 Jeg velger V1. Godt komponert! Mvh Gunnar Takk takk Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 24. oktober 2016 Del Skrevet 24. oktober 2016 Fine bilder, særlig nummer tre gir mer å feste blikket på, synes jeg. :-) 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 24. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2016 Fine bilder, særlig nummer tre gir mer å feste blikket på, synes jeg. :-) Takker Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 24. oktober 2016 Del Skrevet 24. oktober 2016 Jeg synes uttrykket dens i V2 er helt herlig! Så søt og fin fugl. Jeg har ikke greie på fugl, er det rødstrupe,eller er jeg helt på jordet? 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 25. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2016 Jeg synes uttrykket dens i V2 er helt herlig! Så søt og fin fugl. Jeg har ikke greie på fugl, er det rødstrupe,eller er jeg helt på jordet? Takker ... liker også best v2. Rødstrupe dette ja ... den var litt interessert i mitt hagearbeid Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 25. oktober 2016 Del Skrevet 25. oktober 2016 Her tipper jeg beinhard cropping har rappa skarpheten for 250 mm er ikke store greiene med litt avstand til disse småtassene. Du pleier jo under "normale" omstendigheter ha god skarphet på fuglene. Kanskje er det litt smak og behag, men jeg foretrekker heller litt mindre fugl i flata, men beholde skarphet framfor det motsatte. men jeg kan jo også bomme så det er bevegelsesuskarphet her? Men 1/200 s og ISO 1600 burde holde i brukbart lys som jo vanlig overskyet jo er. At fotografen hadde det travelt med å få med motivet så det har gått utover kameraet kan også være grunnen. Kjenner problemet da jeg jo av og til forsøker å forevige gjengen på foring ute på balkongen. Ikke uvanlig at jeg får ett eneste brukbart av 200 knips. Roar 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 25. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2016 Her tipper jeg beinhard cropping har rappa skarpheten for 250 mm er ikke store greiene med litt avstand til disse småtassene. Du pleier jo under "normale" omstendigheter ha god skarphet på fuglene. Kanskje er det litt smak og behag, men jeg foretrekker heller litt mindre fugl i flata, men beholde skarphet framfor det motsatte. men jeg kan jo også bomme så det er bevegelsesuskarphet her? Men 1/200 s og ISO 1600 burde holde i brukbart lys som jo vanlig overskyet jo er. At fotografen hadde det travelt med å få med motivet så det har gått utover kameraet kan også være grunnen. Kjenner problemet da jeg jo av og til forsøker å forevige gjengen på foring ute på balkongen. Ikke uvanlig at jeg får ett eneste brukbart av 200 knips. Roar Takker for en interessant kommentar ... ja du har rett - avstanden ble for lang, og derfor mye cropping, og kvaliteten deretter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg